گوگل سومین نسل از کروم‌ کست را با تغییرات جزئی معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در حالی سومین نسل از کروم‌کست را معرفی کرده که شاهد تغییرات چندانی در مقایسه با نسل پیشین نیستیم.
تبلیغات

کنفرانس سخت‌افزاری امروز گوگل پر از گزینه‌هایی بود که از مدت‌ها پیش اخبار و اطلاعات آن‌ها منتشر شده بود. در این میان، اطلاعات کمتری در رابطه با سومین نسل از کروم‌کست منتشر شده بود؛ هرچند که جدیدترین نسل از این محصول دستخوش تغییرات چندانی نشده است.

کروم‌کست که اکنون پس از سه‌ سال به‌روزرسانی شده است، همچنان از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند و تنها از استاندارد وای‌فای 802.11ac پشتیبانی به‌عمل می‌آورد. ضمن اینکه برای کنترل آن هم باید از گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

حداکثر رزولوشن پشتیبانی‌شده توسط این محصول هم به ۱۰۸۰ پیکسل یا همان رزولوشن فول اچ‌دی محدود می‌شود. هرچند نسل قبلی صرفا از رزولوشن اچ‌دی پشتیبانی می‌کرد و از این جهت شاهد اندکی بهبود هستیم؛ اما با وجود پشتیبانی از رزولوشن 4K در محصولاتی همچون فایر استیک آمازون و Roku Premiere، ارتقاء به رزولوشن فول‌ اچ‌دی چندان تغییر هیجان‌آوری نیست.

Chromecast جدید در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود. ضخامت بخش دایره‌شکل این محصول به ۱۳.۸ میلی‌متر می‌رسد و طول کلی آن هم ۱۶۲ میلی‌متر است. کروم‌کست همچنان با قیمت ۳۵ دلار عرضه می‌شود و از سرویس‌ها و شبکه‌هایی همچون نتفلیکس، یوتیوب، هولو و HBO پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات