خلاصه رویداد معرفی مک بوک پروهای جدید اپل در ۱۳ دقیقه

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل در رویداد شب گذشته‌ از محصولات و خدمات جدیدش رونمایی کرد. در این رویداد نسل جدید مک‌بوک پرو، ایرپادز ۳ و چند محصول و سرویس دیگر معرفی شد که در این مطلب آن‌ها را جمع‌بندی می‌کنیم.
تبلیغات

رویدادهای اپل همیشه برای طرفداران حوزه‌ی فناوری، بسیار جذاب است. شب گذشته این شرکت در رویداد موسوم به Unleashed، از یک سری محصولات و خدمات جدید رونمایی کرد. شما می‌توانید در ویدئو ادامه‌ی مطلب خلاصه‌ی این رویداد را در ۱۳ دقیقه تماشا کنید.

اشتراک جدید Voice Plan اولین سرویسی بود که در رویداد شب گذشته معرفی شد. این اشتراک، تنها به کمک صدای کاربر و از طریق دستیار صوتی Siri فعال می‌شود و دسترسی به تمام محتوای اپل موزیک را در تمام دستگاه‌های اپل ممکن می‌کند. کاربران با پرداخت مبلغ ۴٫۹۹ دلار به فهرست ۹۰ میلیون آهنگ‌ و ده‌ها هزار لیست پخش و ایستگاه‌های رادیویی در تمام دستگاه‌های اپل خود از‌ جمله هوم‌پاد، آیفون و ایرپادز دسترسی خواهند داشت.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، اپل در این رویداد از ایربازد ۳ رونمایی کرد. این هدفون بی‌سیم این بار از طراحی مشابه ایربادز پرو بهره می‌برد. عمر باتری ایربادز ۳ نسبت به مدل قبلی این محصول افزایش یافته و اپل از میکروفون‌های بهبودیافته در آن استفاده کرده است. نسل جدید ایربادز از درایورهای اختصاصی و اکولایزر انطباق‌پذیر بهره می‌برد که خروجی صدا را به‌طور خودکار تنظیم و بهینه‌سازی می‌کند. این محصول برخلاف مدل پرو آن، از قابلیت‌هایی مثل حذف نویز فعال یا حالت Transparency بی‌بهره است.

اپل در رویداد Unleashed از هوم‌پاد مینی در رنگ‌های جدید رونمایی کرد. این محصول اکنون در سه رنگ‌ جدید زرد و آبی و نارنجی نیز در دسترس خریداران است. بر اساس اعلام اپل، هوم پاد مینی در رنگ‌های جدید از ماه نوامبر راهی بازار خواهد شد. این محصول یک اسپیکر ارزان‌قیمت است که امکان اتصال به هوم‌کیت و دستیار صوتی سیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اما مهم‌ترین محصول معرفی‌شده در رویداد شب گذشته‌ی اپل، نسل جدید مک‌بوک پرو بود. شرکت واقع در کوپرتینو این بار مدل ۲۰۲۱ مک‌بوک پرو را با طراحی جدید و سخت‌افزار به‌‌روز معرفی کرد. مک‌بوک پرو جدید اپل در دو مدل ۱۶ اینچ و ۱۴ اینچ به بازار عرضه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این لپ‌تاپ‌ها، استفاده از تراشه‌ی اختصاصی و قدرتمند M1 Pro و M1 Max است. نمایشگر مک‌بوک پرو جدید نیز حاشیه‌های کم‌تری دارد و مثل آیفون از بخش ناچ بهره می‌برد.

اپل تاریخ انتشار نسخه نهایی مک‌اواس مانتری را در رویداد Unleashed اعلام کرد. بنا به اعلام این شرکت، سیستم عامل مورد اشاره در تاریخ ۲۵ اکتبر منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید ویدئو ۱۳ دقیقه‌ای خلاصه‌ی رویداد Unleashed را تماشا کنید.

تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات