اشتراک جدید Voice Plan دسترسی به اپل موزیک را با Siri ممکن می‌کند

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
در رویداد Unleashed، اپل اشتراک جدید اپل موزیک را با نام Voice Plan معرفی کرد که دسترسی به محتوای این سرویس استریم موسیقی را ازطریق دستیار صوتی Siri ممکن می‌کند.
تبلیغات

اپل رویداد Unleashed را با تمرکز بر «موسیقی» و «مک» با معرفی اشتراک جدیدی برای اپل موزیک با نام Voice Plan آغاز کرد. این اشتراک، تنها به‌کمک صدای کاربر و از‌طریق دستیار صوتی Siri فعال می‌شود و دسترسی به تمام محتوای اپل موزیک را در تمام دستگاه‌های اپل ممکن می‌کند.

Voice Plan برای کاربرانی مناسب است که به‌دنبال اشتراک‌های تک‌نفره هستند. کاربران می‌توانند با گفتن «Hey Siri, start my Apple Music Voice trial» یا از‌طریق اپلیکیشن Music به این سرویس اشتراک ملحق شوند.

اشتراک voice plan

کاربران با پرداخت ۴٫۹۹ دلار به ۹۰ میلیون آهنگ‌ و ده‌ها‌هزار پلی‌لیست‌ و ایستگاه‌های رادیویی در تمام دستگاه‌های اپلی خود از‌جمله هوم‌پاد و آیفون و ایرپادز دسترسی خواهند داشت. گفتنی است قابلیت صدای فضایی (Spatial Audio) و کیفیت بی‌اتلاف (lossless) و نیز متن آهنگ و موزیک‌ویدئو در این اشتراک کم‌هزینه پشتیبانی نمی‌شود.

طبق اعلام اپل، اشتراک Voice Plan در‌حال‌حاضر برای هفده کشور از‌جمله استرالیا، اتریش، کانادا، چین، فرانسه، هند، انگلستان و آمریکا در‌دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات