بیشترین پیشنهاد برای خرید NFT اولین توییت جک دورسی اکنون فقط ۷ هزار دلار است

پنج‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
NFT اولین توییت جک دورسی که سال گذشته با قیمت ۲٫۹ میلیون دلار خریده شد، اکنون در پلتفرم OpenSea برای فروش ارائه شده است؛ ولی بیشترین قیمت پیشنهاد برای خرید آن حدود ۷ هزار دلار است.
تبلیغات

جک دورسی، یکی از بنیان‌گذاران توییتر، مارس ۲۰۲۱ تصمیم گرفت توکن غیرقابل‌تعویض (NFT) از اولین توییت خود را در پلتفرم OpenSea بفروشدد. این توییت سال ۲۰۰۶ منتشر شده و دورسی در آن نوشته است: «just setting up my twttrسینا استوی، فرد ایرانی‌الاصل فعال در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، این NFT را به‌ مبلغ بیش از ۲٫۹ میلیون دلار خرید و عواید آن نیز صرف امور خیریه شد.

به‌گزارش Neowin، سینا استوی هفته‌ی گذشته اعلام کرد که قصد دارد NFT جک دورسی را بفروشد؛ پیشنهادی که انتظار داشت بابتش ۵۰ میلیون‌ دلار به‌دست آورد. او اظهار کرد که نیمی از این مبلغ صرف امور خیریه و نیم دیگر آن صرف توسعه‌ی سرمایه‌گذاری‌های بلاک چین خواهد شد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد هیچ‌کس حاضر نیست این NFT را با چنین مبلغی بخرد؛ مبلغی که تقریباً ۱۶ برابر مبلغ سال گذشته‌ی آن است.

در زمان نگارش این مقاله، در فهرست OpenSea فقط تعداد انگشت‌شماری پیشنهاد خرید برای NFT جک دورسی ارائه شده که ارزش آن‌ها از از ۶ تا ۶,۲۵۰ دلار متغیر است. با‌‌توجه‌‌به اینکه پذیرش بیشترین پیشنهاد موجود به ضرر بیش از ۹۹ درصدی استوی منجر خواهد شد، این تردید وجود دارد که وی واقعاً حاضر خواهد شد NFT اشاره‌شده را با چنین قیمتی بفروشد یا خیر. او در پیامی به CoinDesk گفت که تنها درصورتی این NFT را خواهد فروخت که پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای برایش ارائه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات