گزارش مالی مدیاتک نشان از رشد سالانه ۲۶٫۵ درصدی دارد

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین گزارش مالی منتشرشده از مدیاتک، رشد ۲۶٫۵ درصدی درآمد فروش سالانه را در ماه سپتامبر برای این شرکت نشان می‌دهد.
تبلیغات

مدیاتک هفته گذشته گزارش مالی خود برای ماه سپتامبر ۲۰۲۱ را فاش کرد. این شرکت با فروش کلی به درآمد ۴۷٫۹۰۶ میلیارد دلار تایوان جدید (تقریبا ۱٫۷۱ میلیارد دلار آمریکا) دست پیدا کرده و رشد بسیار خوبی داشته است.

بر اساس گزارش گیزموچاینا، این غول تولیدکننده تراشه تایوانی ۲۶٫۵ درصد رشد قابل توجه در درآمد فروش نسبت به همان ماه در سال ۲۰۲۰ داشته است. علاوه بر این، این شرکت حتی ۱۱٫۹۱ درصد رشد ماهانه ثبت کرده است. این رقم یک رکورد جدید برای این شرکت که عملکرد عالی در سه‌ماهه سوم داشته،‌ ثبت می‌کند. عملکرد این شرکت در سه فصل اول امسال، حتی از انتظار فروش سالانه در کل ۲۰۲۰ فراتر رفته است.

در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱، درآمد فروش تلفیقی مدیاتک ۱۳۱٫۱۷۴ میلیارد دلار تایوان جدید بود است. این رقم، پیشرفت ۴٫۳ درصدی در هر سه‌ماهه و نرخ رشد سالانه ۳۴٫۷ درصد را نشان می‌دهد که مطابق برآورد قبلی این برند است. از سوی دیگر، درآمد کل فروش در ۹ ماه اول به ۳۶۴٫۷۶ میلیارد دلار تایوان جدید (تقریباً ۱۳ میلیارد دلار آمریکا) رسیده است که افزایش سالانه قابل توجه ۶۱٫۵ درصدی به همراه دارد. مدیاتک قرار است گزارش مالی خود را برای سه‌ماهه سوم اعلام کند و انتظار می‌رود برنامه‌های خود را برای سه‌ماهه چهارم یا حتی سال آینده فاش کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات