سامسونگ الکترونیکز در سال ۲۰۲۱ حدود ۷ هزار پتنت به ثبت رسانده است

سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هنوز بیش از ۴ ماه تا پایان سال ۲۰۲۱ باقی مانده است؛ اما سامسونگ تا به اینجای امسال، ۷ هزار پتنت به ثبت رسانده و احتمال می‌رود تا پایان سال به این تعداد اضافه شود.
تبلیغات

سامسونگ به‌عنوان غول دنیای تکنولوژی، دهه‌ها است که بخش‌های مختلف بازار را در سیطره دارد. چنین حضور قدرتمندی یعنی شرکت کره‌ای تا به حال پتنت‌های بی‌شماری به ثبت رسانده است و این روند ادامه خواهد داشت.

سال گذشته، سامسونگ دومین شرکتی بود که بیشترین تعداد پتنت در بخش خانه هوشمند را به ثبت رساند. این شرکت در حوزه 5G نیز صدها پتنت در اختیار دارد.

به نقل از گیزموچاینا، اخیرا Business Korea گزارش کرده که سامسونگ تا به اینجای سال ۲۰۲۱، ۷ هزار پتنت به ثبت رسانده است. با توجه به اینکه هنوز چند ماه تا پایان سال زمان باقی است، احتمالا شاهد افزایش این آمار خواهیم بود.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که شرکت کره‌ای بخش اعظم پتنت‌هایش را در ایالات متحده در اختیار دارد که تعداد آن در بخش‌های مختلف تکنولوژی، به ۸۰ هزار و ۶۳۳ پتنت می‌رسد. دومین کشوری که سامسونگ در آن بیشترین پتنت را به نام خود ثبت کرده، کره جنوبی با ۴۴ هزار و ۲۷۱ پتنت است و در جایگاه سوم، پتنت‌های اروپایی این کشور با تعداد ۳۹ هزار و ۲۸۸ قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، سامسونگ در چین ۱۸ هزار و ۸۷۹ پتنت و در ژاپن ۹ هزار و ۵۸۴ پتنت در اختیار دارد. در سایر نواحی جهان، تعداد پتنت‌های غول تکنولوژی کره جنوبی به ۱۳ هزار و ۱۶۱ می‌رسد.

در مجموع، سامسونگ در کل دنیا ۲۰۰ هزار پتنت در اختیار دارد که در بخش‌های مختلف تکنولوژی از جمله صنعت نیمه‌هادی، مخابرات، گوشی‌ هوشمند و تلویزیون‌ هوشمند پراکنده هستند.

با توجه به اینکه سامسونگ در زمینه اختصاص هزینه برای بخش تحقیق و توسعه، رتبه اول دنیا را در اختیار دارد، آمار خیره‌کننده پتنت‌های ثبت‌شده توسط این شرکت چندان غیر منتظره به نظر نمی‌رسد.

کدام یک از پتنت‌های سامسونگ برای شما جذاب‌تر است؟ فکر می‌کنید تا پایان امسال چند پتنت دیگر از این شرکت به ثبت برسد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات