ایالت کنتاکی به استخراج‌کنندگان محلی رمزارز تخفیف مالیاتی می‌دهد

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
قانون‌گذاران محلی ایالت کنتاکی آمریکا معتقد هستند که این ایالت نیاز دارد با ارائه‌ی تخفیف مالیاتی، تجارت استخراج ارز دیجیتال را به‌عنوان صنعت به خود جذب کند.
تبلیغات

قانون‌گذاران کنتاکی به‌دنبال اعمال تخفیف‌های مالیاتی برای استخراج‌کنندگان محلی رمزارز هستند. قانون‌گذاران این ایالت روز سه‌شنبه چندین تخفیف مالیاتی را تصویب کردند که طبق یکی از آن‌ها مالیات‌ روی خرید برق برای استخراج کنندگان رمزارز حذف می‌شود.

طبق گزارش لگزینگتون هرالد لیدر، قانون‌گذاران کنتاکی به قانون جدید ۱۹ رای موافق و ۲ رای مخالف دادند. هزینه‌ی لایحه‌ی جدید یک میلیون دلار خواهد بود. به گفته‌ی یکی از قانون‌گذاران، این مبلغ را نمی‌توان به‌صورت دقیق محاسبه کرد؛ زیرا معلوم نیست چه تعداد از مشاغل از این تخفیف مالیاتی استفاده خواهند کرد.  

پشتیبان لایحه‌ی تخفیف مالیاتی اصرار دارد که کنتاکی نیاز دارد تا مشاغل استخراج رمزارز بیشتری را با ارائه‌ی تخفیف مالیاتی روی مصرف برق جذب کند. استیون رودی نماینده‌ی کنتاکی تأیید کرد که استخراج ارز دیجیتال باید به‌عنوان صنعت در این ایالت حمایت شود.

نماینده‌‌ی کنتاکی می‌گوید: «استخراج رمزارزها برق زیادی مصرف می‌کند. این امر موضوعی به صنعت مربوط است و چنین نیست که افرادی در زیرزمین مادرشان یا در خانه‌ی والدینشان کد بنویسند. استخراج رمزارز در حقیقت بسیار پیچیده و فنی است.»

کنتاکی تلاش کرده است که مشاغل رمزارز را به خود جذب کند. در ژانویه ۲۰۲۱، مقام‌های توسعه‌ی اقتصادی کنتاکی مشوق مالیاتی را برای شرکت Blockware Mining تصویب کردند تا در شهر پدوکا شروع به فعالیت استخراج رمزارز کند که معادل ۲۸ میلیون دلار سرمایه‌گذاری است. سنای کنتاکی همچنین تخفیف مالیاتی خود را برای استخراج رمزارز دارد که لایحه‌ی سنا ۲۲۵ نام دارد.

این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی از سوی زومیت نیست. خطر از‌دست‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر‌عهده بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات