سامسونگ رقیب آی‌مک اپل را با نمایشگر 4K و پردازنده نسل جدید اینتل رونمایی کرد

دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
نمای جلویی کامپیوتر آل این وان سامسونگ مدل All-In-One-Pro
سامسونگ از کامپیوتر آل این وان جدید خود با نمایشگر 4K و پردازنده‌ی Core Ultra اینتل رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ سری کامپیوتر‌های رومیزی خود را پس از سال‌ها در سال ۲۰۲۳ احیا کرد و اکنون کامپیوتر آل این وان جدیدی تحت نام All-In-One Pro را در کره‌ی جنوبی معرفی کرده است.

کامپیوتر آل این وان جدید سامسونگ با طراحی‌ مشابه آی‌مک اپل اکنون برای پیش‌خرید در دسترس قرار دارد. قیمت آل این وان جدید سامسونگ ۱٫۹۹ میلیون وون (حدود ۱٬۴۶۹ دلار) است و از تاریخ ۲۲ آوریل (۳ اردیبهشت) به‌صورت عمومی در کره برای خریداران در‌دسترس خواهد بود.

نمای جلوی کامپیوتر آل این وان سامسونگ مدل All-In-One-Pro به‌همراه کیبورد و ماوس بی‌سیم

کامپیوتر All-In-One Pro از فریم فلزی و ضخامت ۶٫۵ میلی‌متر بهره می‌برد. سامسونگ می‌گوید فرم‌فکتور بسیار باریک کامپیوترش به کاربران فضای آزاد بیشتری روی میزشان می‌دهد. کیبورد و ماوس بی‌سیم همراه با کامپیوتر مورد بحث نیز فلزی هستند.

کامپیوتر همه‌کاره‌ی سامسونگ از نمایشگر ۲۷ اینچی با وضوح 4K بهره می‌برد که ۱۳ درصد عریض‌تر از مدل پیشین است و حداقل با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD عرضه خواهد شد.

نمای پشتی کامپیوتر آل این وان سامسونگ مدل All-In-One-Pro

قلب تپنده‌ی کامپیوتر آل این وان جدید سامسونگ، پردازنده‌ اینتل Core Ultra خواهد بود. مدل دقیق پردازنده همچنان مشخص نیست. کیبورد همراه با کامپیوتر از نوع فول‌سایز است و از کلید اختصاصی دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت کوپایلت بهره می‌برد.

کامپیوتر All-In-One Pro دارای یک پورت HDMI، پورت USB-A، یک پورت اترنت و یک پورت هدفون ۳٫۵ میلی‌متری است و برای اتصال بی‌سیم از بلوتوث ۵٫۳ و وای‌فای 6E بهره می‌برد. همچنین از یک وب‌کم داخلی برای تماس‌های ویدیویی و بلندگوهای سه‌بعدی سازگار با فناوری دالبی اتموس بهره می‌برد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات