کیس‌های گیمینگ Maingear با طراحی هیجان‌انگیز به نمایش درآمدند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
کیس گیمینگ Maingear
Maingear با طراحی کیس‌های گیمینگ جدید، قلب گیمرها را هدف قرار داده است.
تبلیغات

در کیس‌های رومیزی یا سیم‌ها مرتب در جای خود قرار گرفته‌اند یا مثل اسپاگتی در همه‌جای کیس پخش هستند. Maingear در نمایشگاه CES 2024 به ما نشان داد که بهترین روش مدیریت کابل‌های کیس این است که به‌نظر برسد هیچ کابلی در کیس وجود ندارد.

Maingear در CES 2024 از طراحی MG-RC خود پرده برداشت. این طراحی به کیس‌های رومیزی ظاهری بدون کابل می‌دهد، یعنی آن‌ها را طوری پنهان می‌کند که بسیار تمیز و منظم دیده شوند؛ بنابراین فضای بیشتری برای تهیه هوا در اختیار سخت‌افزار داخلی کیس قرار خواهد گرفت.

والاس سانتوس مدیر عامل Maingear در مورد MG-RC گفت: «CES 2024 نقطه عطفی برای Maingear است زیرا ما زیبایی‌شناسی و عملکرد رایانه‌های شخصی گیمینگ را در کل صنعت از نو تعریف می‌کنیم. MG-RC تلاش بی‌وقفه Maingear برای نوآوری در زمینه رایانه‌های شخصی را نشان می‌دهد و مأموریت ما برای ایجاد تجربه متفاوتی از بازی کردن را از طریق محصولات برتر و خدمات استثنایی مجسم می‌کند.»

کیس Maingear

Maingear همچنین در حال تولید دو کیس کامپیوتر است که از فناوری MG-RC بهره می‌برند. اولین مورد ZERO Drop نام دارد که با همکاری MSI طراحی شده و برای مدت محدودی فروخته می‌شود. این کیس mini-ATX از کارت گرافیک انویدیا RTX 4070 Ti Super و نورپردازی بسیار زیبایی بهره می‌برد که از تاریخ ۲۴ ژانویه در سایت Maingear فروخته خواهد شد.

کیس Maingear

کیس بعدی که Maingear NV9: Zero Concept نام دارد، از پردازنده اینتل Core i9-14900K و کارت گرافیک انویدیا RTX 4080 Super استفاده می‌کند. این اولین بار است که Maingear کیسی را با صفحه‌نمایشی با وضوح بالا عرضه می‌کند که می‌توانید آن را مطابق میل خود سفارشی کنید. Maingear قصد دارد Zero Concept را در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات