آل‌این‌وان جدید HP باتری دارد و قابل‌حمل است!

پنج‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
آل این وان HP Envy Move در دست مرد جوان
اچ‌پی آل‌این‌وان هیجان‌انگیزی رونمایی کرده است که از باتری استفاده می‌کند و وزنش به ۴٫۱ کیلوگرم می‌رسد.
تبلیغات

سیستم‌های آل‌این‌وان جایگزین مناسبی برای کامپیوترهای رومیزی هستند، اما تا قبل از رونمایی محصول جدید اچ‌پی، هرگز قرار نبود جای لپ تاپ ها را بگیرند. برند آمریکایی سرشناس صنعت کامپیوتر، آل‌این‌وان جدیدی به نام Envy Move رونمایی کرده است که نمایشگر ۲۳٫۸ اینچ، دستگیره و باتری دارد تا بتوانید آن را به همه‌جا حمل کنید.

آل این وان HP Envy Move از نمای جلو

این نخستین باری نیست که آل‌این‌وان قابل‌حمل می‌بینیم، چون قبلاً هم برخی از برندهای زیرشاخه‌ی آمازون محصولاتی این چنینی ساخته‌اند. با این‌حال این نخستین بار است که یکی از برندهای بزرگ بازار کامپیوتر به چنین محصولاتی علاقه نشان می‌دهد. اچ‌پی می‌گوید کامپیوتر جدیدش «اولین آل‌این‌وان قابل‌حمل دنیا با نمایشگر QHD است.»

بر اساس آنچه در وب‌سایت رسمی اچ‌پی آمده است، Envy Move به‌همراه کیبورد و ترک‌پد عرضه می‌شود. این دو وسیله‌ی جانبی را می‌توان در کیسه‌ی پارچه‌ای پشت دستگاه قرار داد و به جاهای مختلف حمل کرد. وزن آل‌این‌وان اچ‌پی به ۴٫۱ کیلوگرم می‌رسد که کم نیست، اما معمولاً لپ تاپ گیمینگ چنین وزنی دارد.

زن جوان در حال استفاده از آل این وان HP Envy Move

مشخصات فنی آل‌این‌وان اچ‌پی بیشتر از آنکه شبیه سیستم‌های دسکتاپ باشد، به لپ‌تاپ‌ها شباهت دارد. این کامپیوتر از پردازنده اینتل نسل ۱۳ سری Core i3 و Core i5 استفاده می‌کند که معمولاً در لپ‌تاپ‌های باریک و سبک‌وزن حضور دارند. Envy Move به ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5-4800 و درایو اس اس دی ۲۵۶ گیگابایت تا یک ترابایت مجهز است.

آل این وان HP Envy Move روی میز در کنار خانواده

آل‌این‌وان اچ‌پی وب کم پنج مگاپیکسلی فروسرخ و درگاه USB Type-A و USB Type-C و HDMI دارد و به باتری ۶ سلولی ۸۳ وات‌ساعتی مجهز است. اچ‌پی می‌گوید آل‌این‌وان جدیدش حداکثر چهار ساعت با یک بار شارژ دوام می‌آورد.

قیمت آل این وان اچ پی Envy Move از ۸۹۹٫۹۹ دلار شروع می‌شود. قیمت آل این وان موردبحث در کانفیگ‌های قوی‌تر، گران‌تر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات