ورک‌استیشن قدرتمند و مانیتورهای سری ProArt ایسوس با تمرکز بر تولیدکنندگان محتوا معرفی شدند

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ورک استیشن ایسوس ProArt Station
ایسوس در CES 2023 از ورک‌استیشن رده‌بالای ProArt Station به همراه دو مدل مانیتور ProArt برای کاربران حرفه‌ای و تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد.
تبلیغات

ایسوس در CES 2023 محصولات مختلفی را با تمرکز بر گیمرها معرفی کرده است. این شرکت اکنون ورک‌استیشن و مانیتور جدیدی رونمایی کرده است که کاربران حرفه‌ای و خلاق را هدف قرار می‌دهند.

ایسوس ProArt Station PD5

غول فناوری تایوانی ورک‌استیشن ProArt Station PD500TE را در رویداد CES 2023 برای حرفه‌ای‌های تولید محتوا معرفی کرد. این محصول از سیستم سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد. در دل این کامپیوتر، پردازنده‌ی نسل‌سیزدهمی اینتل Core i9 و گرافیک انویدیا RTX A4000 با ۱۵ گیگابایت VRAM تعبیه شده است. این ورک‌استیشن حداکثر با ۱۲۸ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز عرضه خواهد شد.

ProArt Station PD5 به‌لطف بهره‌گرفتن از سخت‌افزار قدرتمند، به‌راحتی ازپسِ بارهای کاری سنگین مثل ویرایش عکس و ویدئو، مدل‌سازی سه‌بعدی و دیگر کارهای نیازمند به قدرت پردازشی زیاد برمی‌آید. این محصول از طراحی به‌روز بهره می‌برد و ایسوس از چراغ‌های LED سفارشی‌سازی‌شدنی در آن استفاده کرده است. این دستگاه از Hub 2.0 نیز بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد وضعیت سیستم را بررسی و تنظیمات آن را براساس گردش کاری خود شخصی‌سازی کنند.

مانیتورهای ProArt

ایسوس مانیتورهای جدید ProArt را نیز برای تولیدکنندگان محتوا معرفی کرده است. این مانیتور ایسوس بخشی از خانواده‌ی ProArt شرکت تایوانی محسوب می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در ابعاد و انواع مختلف سفارش داد.

مانیتور ایسوس ProArt OLED
مانیتور ایسوس ProArt OLED

اولین مدل نمایشگرهای جدید ایسوس ProArt Display OLED است. این مانیتور از پنل ۳۱٫۵ اینچی RGB Stripe OLED با وضوح 4K بهره می‌برد. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر به ۷۰۰ نیت می‌رسد و از ۹۹ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 و فناوری HDR پشتیبانی می‌کند.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، این مدل به پوشش آلومینیومی درجه‌یک و پایه‌ی کوچک مجهز شده است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از کالیبراسیون سخت‌افزاری ProArt Color Center اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توان رنگ‌ها و سایر تنظیمات را به‌آسانی کالیبره کرد.

مانیتور ایسوس ProArt LCD
مانیتور ایسوس ProArt LCD

مدل دوم ProArt از پنل LCD بهره می‌برد و در چند نسخه با ابعاد متفاوت عرضه خواهد شد. این محصول در مدل ۲۷ اینچی با وضوح 4K و پشتیبانی از HDR دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به پوشش ۹۹ درصدی گستره‌ی رنگی DCI-P3 و ۹۹ درصدی Adobe RGB اشاره کرد. این محصول از مدل OLED حدود ۳۰ درصد باریک‌تر است.

از دیگر ویژگی‌های ProArt LCD ایسوس می‌توان به درگاه DisplayPort و USB C با قابلیت خروجی ۹۶ واتی اشاره کرد. این مانیتور در مدل ۲۴ و ۳۲ اینچی نیز عرضه خواهد شد. همه‌ی این مدل‌ها مطابق با استانداردهای جهانی محیط‌زیست تولید شده‌اند و درواقع، بدنه‌ی این مانیتورها تا ۸۵ درصد از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات