کیبورد گیمینگ ROG Azoth ایسوس با نمایشگر LED و امکان اتصال به سه‌دستگاه معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
کیبورد گیمینگ ایسوس ROG Azoth
ایسوس درکنار سیل محصولات جدید خود در CES از کیبورد گیمینگ ROG Azoth به‌همراه صندلی گیمنیگ ROG Destrier Ergo رونمایی کرد.
تبلیغات

ایسوس در جریان رویداد CES ۲۰۲۳ لاس‌وگاس از کیبورد مکانیکی گیمینگ ROG Azoth رونمایی کرد. این صفحه‌کلید بی‌سیم از کلید‌های سفارشی بهره می‌برد و قابلیت‌های بسیار جذابی مثل امکان سفارشی‌سازی کلید‌ها را ارائه می‌دهد. این کیبورد به یک پنل OLED دو اینچی مجهز شده است که وضعیت صفحه‌کلید، وضعیت دکمه‌ی Caps Lock، حالت اتصال و حالت‌های PC/Mac را نشان می‌دهد. علاوه‌براین گیمرها می‌توانند ازطریق این نمایشگر، سطح باتری، اطلاعات چندرسانه‌ای، انیمیشن‌های سفارشی و پارامترهای سیستم مثل دمای پردازنده را مشاهده کنند. در کنار این صفحه‌نمایش یک دکمه‌ی کنترلی تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توان تنظیمات بصری را تغییر داد.

ایسوس از یک پد سیلیکونی ۳٫۵ میلی‌متری در داخل کیبورد Azoth استفاده کرده است که به کاهش نویز کمک می‌کند و فوم موسوم‌به PORON نیز پینگ‌ها و پژواک‌های درونی صفحه‌کلید را به‌خود جذب می‌کند.

کیبورد گیمینگ ایسوس ROG Azoth
کیبورد گیمینگ ایسوس ROG Azoth به همراه ابزارهای سفارشی‌سازی

کیبورد گیمینگ ROG Azoth از سوئیچ‌های مکانیکی ROG NX استفاده می‌کند. این کلیدها از پایه‌های مخصوصی بهره می‌برند که به ادعای ایسوس هنگام کار با آن، احساس کلیک نرم‌تری به گیمرها منتقل می‌کند و صدای فنر آن‌ها نیز به‌خوبی حذف می‌شود.

ایسوس همچنین از تثبیت‌کننده‌ی صفحه‌کلید ROG ii مخصوص گیمرها در Azoth استفاده کرده است که اصطکاک کم‌تری ایجاد می‌کنند و باعث می‌شود کلیدهای پرکاربرد مثل Shift، Spacebar و Enter، دوام بیشتری داشته باشند.

کیبورد گیمینگ ایسوس ROG Azoth
ابزارهای سفارشی‌سازی کیبورد گیمینگ ایسوس ROG Azoth

ROG Azoth همچنین امکانات سفارشی‌سازی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد که شامل روان‌کننده‌ی کلید‌ها موسوم‌به Krytox™ GPL-205-GD0، سه سوئیچ اضافه، درب کلید و ابزار جداسازی سوئیچ، سوئیچ‌بازکن و یک قفسه‌ی روان‌کننده برای سوئیچ‌ها است.

ایسوس با استفاده از فناوری بی‌سیم ROG SpeedNova در کیبورد گیمینگ Azoth امکان بازی بی‌وقفه و پایدار به‌مدت ۲۰۰۰ ساعت را با این محصول ارائه می‌دهد و نرخ‌تأخیر ورودی آن در حالت RF 2.4 گیگاهرتز نزدیک به صفر است. این صفحه‌کلید همچنین امکان اتصال بلوتوثی همزمان به سه‌دستگاه را دراختیار گیمرها قرار می‌دهد و هنگام بازی می‌توان آن را با استفاده از حالت سیمی USB شارژ کرد.

ROG Azoth دو جفت پایه‌ی داخلی دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها، شیب کیبورد را براساس نیاز خود تنظیم کنید. علاوه‌براین حالت مخصوص MacOS، کلید‌ها را برای استفاده در مک‌، بهینه‌سازی می‌کند.

صندلی گیمینگ ROG Destrier Ergo

صندلی گیمینگ ROG Destrier Ergo ایسوس
صندلی گیمینگ ROG Destrier Ergo ایسوس
صندلی گیمینگ ROG Destrier Ergo ایسوس
صندلی گیمینگ ROG Destrier Ergo ایسوس

ایسوس همچنین صندلی گیمینگ جدید خود موسوم‌به ROG Destrier Ergo را در CES ۲۰۲۳ معرفی کرده است. این محصول طراحی آینده‌نگرانه‌ای دارد و از تنظیمات سفارشی‌سازی مختلف بهره می‌برد تا گیمرها هنگام اجرای بازی در راحت‌ترین حالت ممکن با کامپیوتر خود کار کنند.

صندلی گیمینگ ROG Destrier Ergo از تکیه‌گاه مخصوص سر و کمر بهره می‌برد و علاوه‌براین بالشتک‌هایی روی دسته‌های آن تعبیه شده است تا هنگام بازی، حس راحت‌تری به کاربر منتقل شود. این صندلی حتی یک پنل آکوسیستک جداشدنی دارد که با کاهش عوامل حواس‌پرتی، می‌تواند به افزایش تمرکز هنگام اجرای بازی‌ها کمک کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات