کامپیوتر Aurora R15 الین ور با ۱۲۸ گیگابایت رم، چهار ترابایت SSD و پردازنده‌های جدید اینتل و انویدیا رونمایی شد

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
کامپیوتر کامپیوتر الین ور Aurora R15 از نمای راست و چپ
جدیدترین مدل از کامپیوتر Aurora R15 الین ور با ۱۲۸ گیگابایت رم، چهار ترابایت SSD و کارت گرافیک RTX 4090 به دست مشتریان می‌رسد.
تبلیغات

الین ور در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2023 مدل جدید کامپیوترهای گیمینگ Aurora R15 را با پردازنده‌‌های سری AMD Ryzen 7000 و Intel Raptor Lake رونمایی کرد. به گفته‌ی الین‌ور،‌ این کامپیوتر در نسل جدید سیستم خنک‌کننده‌ی بهینه‌تری دارد تا هوا به شیوه‌ی بهتری در داخل شاسی آن در جریان پیدا کند. Aurora R15 از سیستم خنک‌کننده‌ی مایع نیز بهره می‌برد.

کامپیوتر الین ور Aurora R15 با پنل شیشه ای

الین‌ور سال گذشته کامپیوترهای سری Aurora را به پردازنده‌های نسل سیزدهمی Raptor Lake K مجهز کرد، اما مدل جدید از پردازنده‌های ۶۵ واتی استفاده می‌کند که اینتل شب گذشته معرفی کرد.

کامپیوتر الین ور Aurora R15 از نمای پشت

بر اساس گزارش Wccftech، قوی‌ترین کانفیگ کامپیوتر Aurora R15 از کارت گرافیک RTX 4090 انویدیا استفاده می‌کند. الین‌ور در ماه‌های آینده کانفیگ‌های دیگری نیز با سایر کارت‌های گرافیک سری RTX 4000 و محصولات خانواده‌ی AMD Radeon RX 7000 معرفی خواهد کرد. همچنین شاهد رونمایی کانفیگ‌هایی با پردازنده‌های ۶۵ وات دسکتاپی سری Ryzen 7000 خواهیم بود.

نمای داخلی کامپیوتر الین ور Aurora R15

یکی از نکات هیجان‌انگیز درباره‌ی کامپیوترهای سری Aurora طراحی بدنه‌ی آن‌ها است. مدل جدید ظاهری جدی دارد و از پنل کناری شیشه‌ای استفاده می‌کند تا نمای داخلی‌اش را که به نور قرمز مزین شده است ببینید. الین‌ور می‌گوید بخش داخلی Aurora R15 از هشت چراغ میزبانی می‌کند.

الین ور می‌گوید کامپیوتر جدیدش در قوی‌ترین کانفیگ از پردازنده‌ی AMD Ryzen 9 7950X که به ۱۶ هسته و ۸۰ مگابایت کش مجهز است استفاده می‌کند. این کامپیوتر که با ویندوز ۱۱ به بازار می‌آید، قرار است به مادربرد سفارشی مبتنی‌بر تراشه‌ی AMD B650 مجهز باشد.

کامپیوتر Aurora R15 حداکثر ۱۲۸ گیگابایت رم دو کاناله‌ی DDR5 و چهار ترابایت درایو ذخیره‌سازی SSD و کارت گرافیک RTX 4090 یا AMD Radeon RX 6900 XT خواهد داشت.

بر اساس گفته‌ی الین‌ور، Aurora R15 مجهزبه پردازنده‌های سری AMD Ryzen 7000 با قیمت پایه‌ی ۱٬۵۹۹ دلار عرضه می‌شود. مدلی که از پردازنده‌های نسل سیزدهمی اینتل استفاده می‌کند نیز قیمت مشابهی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات