کاربر خوش‌ذوق چینی، با حذف حاشیه پایین نمایشگر آیمک M1، ظاهر مدرن‌تر به آن بخشید

شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل اصلاح‌شده‌ی آی‌مک ۲۴ اینچی از نمایشگری بهره می‌برد که ضخامت حاشیه‌ی پایینی آن با حاشیه‌های بالا و چپ و راست یکسان بوده و ظاهری زیبا و مدرن به آن بخشیده است.
تبلیغات

بیش‌از یک‌سال از معرفی جدیدترین نسل کامپیوتر همه‌کاره‌ی ۲۴ اینچی iMac اپل گذشته؛ دستگاهی با ضخامت ۱۱٫۵ میلی‌متر که همچنان حاشیه‌ی عریضی را زیر نمایشگرش دارد. اکنون یک کاربر خلاق دست‌‌به‌کار شده و با اعمال تغییراتی روی آی‌مک خود، حاشیه‌ی پایینی نمایشگر این محصول را حذف و عملاً آن را به پشت دستگاه منتقل کرده است.

نمای پشت آی مک ۲۴ اینچی اصلاح شده

طرح‌های اصلاح‌شده‌ی Bilibili از محصولات کنونی اپل اخیراً میان کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. ماه گذشته شخصی یک آیفون تاشو را براساس قطعات گوشی تاشو دیگر ساخت و ویدیویی از آن به‌اشتراک گذاشت. متعاقباً کاربر دیگری با اعمال تغییر روی آی‌مک ۲۴ اینچی، حاشیه‌ی پایین نمایشگر آن را حذف کرده است.

طرح سفارشی آی‌مک ۲۴ اینچی با زبان طراحی مدل‌های قبلی این محصول مطابقت دارد. ظاهر آل‌این‌وان اصلاح‌شده به‌نحوی طراحی شده است که حتی با حذف شدن لوگوی اپل، کاربران می‌توانند آن را شناسایی کنند. ازطرف دیگر، طراحی جلویی این کامپیوتر شبیه محصولات اواسط دهه‌ی ۲۰۰۰ میلادی و آی‌مک G5 است.

آی مک ۲۴ اینچی اصلاح شده

برد اصلی آی‌مک ۲۴ اینچی اصلاح‌شده در بخش پشتی آن قرار دارد و بدین‌ترتیب ضخامت حاشیه‌های نمایشگر از هرطرف یکسان شده است. این مدل اصلاح‌شده یکی از نقص‌های طراحی آی‌مک را برجسته می‌کند زیرا گرمای ایجادشده در قطعات داخلی آن به‌جای زیر نمایشگر به‌طور مستقیم روی صفحه‌نمایش اعمال می‌شود. گرما می‌تواند طول‌عمر نمایشگر را کاهش دهد. البته باید اشاره کنیم که اپل Studio Display را نیز به‌روشی مشابه تولید کرده است.

اکنون باید منتظر بمانیم تا مشخص شود اپل چه زمانی مدل جدید آی‌مک را عرضه خواهد کرد. طبق شایعات منتشرشده در ماه‌های گذشته، اطلاعاتی درمورد سه مدل اولیه‌ از نسخه‌ی ۲۷ اینچی این محصول دردسترس قرار گرفت که نشان می‌دهد غول فناوری کوپرتینویی درحال‌کار روی این محصول است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات