مینگ‌چی کو: اپل از مک‌ مینی قدرتمند و نمایشگر ۲۷ اینچی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدیدش رونمایی خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مینگ‌چی کو اعلام کرده است اپل در رویداد Peek Performance خود از نسخه‌ی قدرتمند مک‌مینی و یک نمایشگر ۲۷ اینچی مقرون‌به‌صرفه رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

رویداد Peek Performance اپل امشب ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد و مینگ‌چی کو، تحلیلگر نام‌آشنای خبرهای مرتبط با شرکت اپل، پیش‌بینی جدیدی درمورد این رویداد منتشر کرده است. طبق گفته‌های کو، اپل از مک‌مینی قدرتمندی رونمایی خواهد کرد که براساس شایعات از تراشه‌ی M1 پرو یا M2 بهره خواهد برد.

به گزارش GSMArena، محصول جدید دیگری که اپل در رویداد Peek Performance معرفی خواهد کرد، یک نمایشگر ۲۷ اینچی مقرون‌به‌صرفه است که البته از فناوری میکرو LED بهره نخواهد برد.

اپل درحال‌حاضر فقط مانیتور ۳۲ اینچی پرو دیسپلی XDR را با قیمت ۴۹۹۹ دلار به‌فروش می‌رساند و بدین‌ترتیب معرفی یک مانیتور مقرون‌به‌صرفه‌تر قطعاً برای بسیاری از طرفداران این برند امیدوارکننده خواهد بود. کو نسبت به معرفی مک‌ بوک پرو ۱۳ اینچ جدید در این رویداد تردید دارد و همچنین معتقد است اپل نسل بعدی مک‌ پرو و آی‌ مک پرو را در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد.

علاوه‌بر دو محصول اشاره شده، انتظار می‌رود اپل در رویداد Peek Performance مدل جدید آیفون SE 5G را با تراشه‌ی A15 و همان طراحی همیشگی، معرفی کند. همچنین احتمال دارد اپل در این رویداد از آيپد ایر جدید با سخت‌افزار به‌روزرسانی‌شده رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات