ایسر نسل جدید کامپیوترهای چندمنظوره Aspire را رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Aspire C27 و C24 جدیدترین کامپیوترهای چندمنظوره‌ی ایسر هستند که اکنون به پردازنده‌های نسل دوازدهی اینتل مجهز شده‌اند و می‌توانند رقیبی برای آی‌مک‌های اپل باشند.
تبلیغات

با دنیاگیری ویروس کرونا و به‌تبع آن، رواج دورکاری، اهمیّت دستگاه‌های الکترونیکی به‌خصوص رایانه‌ها بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. اکنون ایسر دو مدل جدید کامپیوتر چندمنظوره (All-in-One) از خانواده‌ی Aspire رونمایی کرده است که می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای عموم کاربران باشد.

شاید در نگاه اول کامپیوترهای چندمنظوره ایسر آنچنان مانند رقبایشان چشمگیر نباشند؛ اما قطعاً یکی از بهترین رایانه‌ها در کلاس خودشان هستند که می‌توان آن را برای اهداف و مشاغل مختلف تهیه کرد. دو مدل یادشده Aspire C27 و C24 نام دارند و در بطن آن‌ها پردازنده پیشرفته‌ی نسل دوازدهمی Core i7 اینتل و پردازنده گرافیکی GeForce MX550 انویدیا جای گرفته است.

هر دو مدل ۲۴ و ۲۷ اینچی را می‌توان با حداکثر ۶۴ گیگابایت رم از نوع DDR4، یک ترابایت حافظه اSSD مبتی‌بر نسل سوم PCIe و تا دو ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی HDD پیکربندی کرد. ظاهرا قدرت نرم‌افزاری آن‌ها را نیز ویندوز ۱۱ تأمین خواهد کرد. از دیگر مشخصات رایانه‌های مذکور می‌توان به وب‌کم پنج مگاپیکسلی، وای‌فای 6E، بلوتوث 5.2 و تاندربولت ۴ اشاره کرد. همچنین ویژگی‌های خاص ایسر نظیر Acer PurifiedVoice (فناوری شکل‌دهی پرتو) به‌ منظور بهبود وضوح صدا و «Acer TrueHarmony» برای بهبود تجربه صوتی با باس و حجم بیشتر نیز وجود دارند.

به‌طور کلی، تنها تفاوت بین مدل‌ها به اندازه‌ی نمایشگر آن‌ها باز می‌گردد. Aspire C27 دارای نمایشگر ۲۷ اینچی است؛ در حالی‌‌که Aspire C24 برای غوطه‌ور کردن کاربران در محتوای بصری از نمایشگر ۲۴ اینچی بهره می‌گیرد. هر دو پنل دارای رزولوشن Full HD هستند و از لمس نیز پشتیبانی می‌کنند که متعاقباً به کاربران در حین کار انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد.

پارامتر / مدل

Aspire C27

Aspire C24

پردازنده‌ی مرکزی (CPU)

حداکثر پردازنده نسل دوازدهمی Intel Core i7

حداکثر پردازنده نسل دوازدهمی Intel Core i7

پردازنده‌ی گرافیکی (GPU)

INVIDIA GeForce MX550

NVIDIA GeForce MX550

رم

حداکثر ۶۴ گیگابایت از نوع LPDDR4

حداکثر ۶۴ گیگابایت از نوع LPDDR4

حافظه‌ی ذخیره‌سازی

حداکثر یک ترابایت حافظه SSD مبتنی‌بر نسل سوم PCIe

حداکثر دو ترابایت حافظه HDD

حداکثر یک ترابایت حافظه SSD مبتنی‌بر نسل سوم PCIe

حداکثر دو ترابایت حافظه HDD

قابلیت اتصال

Wi-Fi 6E

Bluetooth 5.2

Thunderbolt 4

Wi-Fi 6E

Bluetooth 5.2

Thunderbolt 4

وب‌کم

وب‌کم پنج مگاپیکسلی

وب‌کم پنج مگاپیکسلی

صفحه‌نمایش

اندازه ۲۷ اینچ، مبتی‌بر لمس، رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰

اندازه ۲۴ اینچ، مبتی‌بر لمس، رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰

وزن

۱٫۴ کیلوگرم

۱٫۷۹ کیلیوگرم

قیمت پایه

اعلام نشده

اعلام نشده

ایسر تا به این لحظه زمان عرضه یا قیمت رایانه‌های یادشده را اعلام نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که آن‌ها در اوایل سال جاری میلادی دردسترس قرار بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات