ایسر از سه کروم بوک اسپین جدید برای نمایشگاه CES 2022 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
کروم‌بوک‌های جدید ایسر دارای پردازنده‌های به‌روزشده از مدیاتک و اینتل هستند که قدرتمندترین مدل از پردازنده‌ی کامپنیو ۱۳۸۰ مدیاتک بهره می‌برد. قیمت کروم‌بوک‌های جدید از ۲۹۹ دلار شروع می‌شود.
تبلیغات

به‌گزارش gadgets.ndtv، ایسر امروز سه کروم‌بوک جدید با نام‌های کروم‌بوک اسپین ۵۱۳، کروم‌بوک ۳۱۵ و کروم‌بوک ۳۱۴ را در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ عرضه کرد. کروم‌بوک اسپین ۵۱۳ که قدرتمندترین مدل سه‌گانه‌ی جدید محسوب می‌شود، از پردازنده کامپنیو ۱۳۸۰ مدیاتک پشتیبانی می‌کند و برای کار ترکیبی، آموزش و سرگرمی طراحی شده است، در حالی‌که کروم‌بوک ۳۱۵ و کروم‌بوک ۳۱۴ جدیدترین پردازنده‌های اینتل را دارند. سه لپ‌تاپ جدید با سیستم‌عامل کروم از برنامه‌های اندروید در فروشگاه گوگل‌پلی پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات کروم‌بوک اسپین ۵۱۳ ایسر

کروم‌بوک اسپین ۵۱۳ جدید با صفحه‌نمایش ۱۳.۵ اینچی (۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل) که ایسر آن را نمایشگر VertiView می‌نامد، با نسبت تصویر ۳:۲ ارائه می‌شود. افزون‌ بر این، حاشیه‌های کناری باریکی دارد که اندازه آن ۰.۳ اینچ است. کروم‌بوک اسپین ۵۱۳ از پردازنده هشت‌هسته‌ای کامپنیو ۱۳۸۰ مدیاتک پشتیبانی می‌کند و طبق گزارش‌ها تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد.

کروم‌بوک اسپین ۵۱۳ ایسر

کروم‌بوک اسپین ۵۱۳ می‌تواند بین چهار حالت مختلف استفاده شود. صفحه‌نمایش را می‌توان به عقب خم کرد تا مانند تبلت هنگام سفر از آن استفاده کرد. کروم‌بوک آلومینیومی قدرتمند با استانداردهای دوام نظامی (MIL-STD 810H) مطابقت دارد. کیبورد آن دارای نور پس‌زمینه، پورت USB Type-C و Wi-Fi 6 برای اتصال است.

ایسر کروم‌بوک اسپین ۵۱۳ را به یک جفت بلندگو با پخش صدای رو به بالا و همچنین یک جفت میکروفون مجهز کرده است. این کروم‌بوک از صدای DTS پشتیبانی می‌کند و گفته می‌شود باتری آن تا ۱۰ ساعت دوام می‌آورد.

مشخصات کروم‌بوک ۳۱۵ ایسر

کروم‌بوک ۳۱۵ ایسر دارای صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی ضد تابش Full-HD با صفحه‌نمایش لمسی اختیاری است. کیبورد کروم‌بوک به صفحه‌کلید عددی مجهز است که آن را برای فرهنگ کاری ترکیبی نوپا مناسب می‌کند. کروم‌بوک ۳۱۵ دارای صفحه لمسی OceanGlass با محیط زیست سازگاری دارد و بنابر ادعای شرکت کاملاً از ضایعات پلاستیکی ساخته شده است.

کروم‌بوک اسپین ۳۱۵ ایسر

این دستگاه دارای یک وب‌کم HDR با میدان دید وسیع با فناوری flare-reducing است و از یک جفت میکروفون یکپارچه و صدای DTS بهره می‌برد. به‌گفته‌ی ایسر، این لپ‌تاپ از جدیدترین پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند که احتمالاً سلرون N4500 دو هسته‌ای، سلرون چهار هسته‌ای N5100 یا پنتیوم سیلور N600 اینتل را شامل می‌شود. کروم‌بوک ۳۱۵ به Wi-Fi 6 و دو درگاه USB Type-C مجهز است و گفته می‌شود که تا ۱۰ ساعت عمر باتری را ارائه می‌کند.

مشخصات کروم‌بوک ۳۱۴ ایسر

کروم‌بوک ۳۱۴ گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه در مجموعه است و تقریباً مشابه کروم‌بوک ۳۱۵ است. این دستگاه صفحه‌نمایش لمسی ۱۴ اینچی Full HD IPS با پوشش ضد تابش نور دارد و دارای حاشیه‌های جانبی ۰.۳۲ اینچی است. کروم‌بوک ۳۱۴ همچنین دارای صفحه‌ی لمسی OceanGlass است. کاربران می‌توانند سیستم‌عامل کروم را ازطریق صفحه‌نمایش چند لمسی اختیاری یا پد لمسی OceanGlass هدایت کنند.

کروم‌بوک اسپین ۳۱۴ ایسر

کروم‌بوک ۳۱۴ ایسر دارای دو میکروفون داخلی و یک وب‌کم با فناوری کاهش نویز موقت (TNR) برای کیفیت بهتر ویدئو در شرایط کم نور است. پشتیبانی از فناوری DTS Audio، پورت‌های USB Type-C نیز در لپ تاپ وجود دارد. گفته می‌شود باتری کروم بوک ۳۱۴ با شارژ کامل تا ۱۰ ساعت دوام می‌آورد.

قیمت و دسترسی

کروم‌بوک اسپین ۵۱۳ از ماه ژوئن (خرداد و تیر ۱۴۰۱) در آمریکای شمالی با قیمت ۵۹۹٫۹۹ دلار و در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱) در منطقه‌ی EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) با قیمت ۶۴۹ یورو دردسترس خواهد بود.

کروم‌بوک ۳۱۵ از ژانویه (دی و بهمن ۱۴۰۰) در آمریکای شمالی با قیمت ۲۹۹٫۹۹ دلار فروخته می‌شود. این دستگاه در EMEA قیمت ۳۹۹ یورو خواهد داشت و تا ماه مارس (بین اسفند ۱۴۰۰ و فروردین ۱۴۰۱) برای خرید دردسترس خواهد بود.

کروم‌بوک ۳۱۴ از ماه ژوئن (خرداد و تیر ۱۴۰۱) در آمریکای شمالی با قیمت ۲۹۹٫۹۹ دلار و در EMEA، از ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱) با قیمت ۳۶۹ یورو به‌ فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات