در صرافی رمزارز «کوینکس» ثبت نام کنید و ۱۰۰ دلار هدیه بگیرید!

سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
کوینکس
کوینکس با برگزاری رویداد ویژه‌ی فصل بهار، به کاربران تازه‌وارد در ازای ثبت‌نام و انجام اولین معاملات تا ۱۰۰ دلار هدیه اعطا می‌کند.
تبلیغات

کوینکس جزو صرافی‌های رمزارز پرطرفدار است. این صرافی درکنار خدمات پرتعداد مثل پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتال، استیک رمزارز، معاملات اسپات و فیوچرز (اهرم‌دار)، کارمزد پایین و رویدادهای متنوع مناسبتی، هر فصل رویداد ویژه‌ای برای کاربران تازه‌وارد برگزار می‌کند تا آن‌ها بتوانند از اولین حضور در دنیای رمزارزها بیشترین سود را به‌دست بیاورند.

رویداد بهاره‌ی کوینکس تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ فعال خواهد بود و جوایز متعددی برای کاربرانی که در این بازه‌ی زمانی در صرافی مذکور ثبت‌نام کنند، درنظر گرفته شده است.

بلافاصله پس‌ از تکمیل ثبت‌نام در صرافی ارز دیجیتال کوینکس و بدون هیچ پیش‌نیاز دیگری، یک دلار کوپن بازگشت وجه به‌عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

کاربران تازه‌وارد به کوینکس در رویداد فروردین‌ماه این صرافی، پس‌ از اولین واریزی بالای ۵۰ دلار، کوپن چهار دلاری بازگشت‌وجه هدیه می‌گیرند و سپس با انجام اولین معامله‌ی اسپات با حجم بالای ۱۰۰ دلار، کوپن ۱۵ دلاری بازگشت وجه دیگری به‌ آن‌ها هدیه داده خواهد شد. درصورتی‌که حجم معاملات اسپات به بالای ۱٬۵۰۰ دلار برسد، کاربران کوپن ۳۰ دلاری هدیه خواهند گرفت.

گام بعدی برای دریافت جوایز متنوع، انجام معامله‌ی فیوچرز با حجم ۵۰۰ دلار است که پس‌ از آن ۱۵ دلار کوپن بازگشت‌وجه دیگر به کاربران هدیه داده می‌شود. درصورتی‌که حجم معاملات فیوچرز کاربران تازه‌وارد به کوینکس به ۲۵٬۰۰۰ دلار برسد، این صرافی ۳۵ دلار هدیه‌ی دیگر به کاربران هدیه می‌دهد که می‌توانند از آن برای انجام معاملات فیوچرز استفاده کنند.

اگر به ترید و فعالیت در بازار رمزارزها علاقه‌ دارید، با ثبت‌نام در کوینکس در رویداد ویژه‌ی فصل بهار، از جوایزه اشاره‌شده که ارزششان جمعاً به ۱۰۰ دلار می‌رسد بهره خواهید برد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات