یک رمزارز ناشناس با رشد ۲۲۰ درصدی بازار کریپتو را حیرت‌زده کرد

یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رمزارز BOME
یکی از میم‌کوین‌های تحت شبکه‌ی سولانا پس‌ از فهرست شدن در باینسس و همچنین بای‌بیت، رشد چشمگیر ۲۲۰ درصدی را تجربه کرد.
تبلیغات

بایننس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارز جهان با اعلام خبر فهرست‌شدن رمزارز BOME، باعث شد قیمت این میم‌کوین به‌شدت رشد کند. در خبر راه‌اندازی قرارداد معاملات فیوچرز BOME در بایننس، به این مورد اشاره شد که معامله‌گران امکان استفاده از اهرم تا ۵۰ برابر را در اختیار دارند.

فهرست‌شدن BOME در بخش فیوچرز بایننس به تعهد این صرافی به توانمندسازی معامله‌گران برای استفاده از فرصت‌های متنوع اشاره دارد. علاوه‌براین، BOME در فهرست اسپات صرافی بای‌بیت ثبت شده است و این اتفاق به رشد بیشتر میم‌کوین مورد بحث کمک کرد.

چارت رمزارز BOME

ثبت‌شدن BOME در دو صرافی بزرگ باعث افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به رمزارز مورد بحث شد و پتانسیل رشد آن را افزایش داد.

روند صعودی گسترده‌تری که در اکوسیستم سولانا وجود دارد، دلیل دیگری برای رشد سریع این رمزارز بود. آلت‌کوین‌های مبتنی‌بر سولانا ازجمله BOME توجهات زیادی ازطرف سرمایه‌گذاران جلب کردند که دلیلش افزایش اخیر قیمت SOL و پروژه‌های مرتبط با آن ازجمله JUP بود که فقط در یک روز حدود ۵۰ درصد رشد کرد.

بر اساس گزارش پلتفرم LookonChain، روز گذشته یک کیف پول ۱۲٬۷۲۱ سولانا به ارزش ۲٫۳ میلیون دلار را از بایننس برداشت کرده است تا ۳۱۴ میلیون BOME را به قیمت هر واحد ۰٫۰۰۷۴ دلار خریداری کند.

کیف پول دیگری با فروش ۱۴٬۳۷۱ سولانا به ارزش حدود ۲٫۶۹ میلیون دلار، ۷۱۵ میلیون واحد BOME خریداری کرد که این اقدام نگرانی‌هایی را درمورد احتمال دستکاری قیمت برانگیخت. علاوه‌براین معامله‌ی خرید ۳۱۴ میلیون واحد ‌BOME بحث‌هایی را در این مورد ایجاد کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات