خرید خودروهای تسلا با دوج‌کوین امکان‌پذیر خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
سگ میم دوج‌کوین در حال راندن خودروی تسلا
ایلان ماسک می‌گوید که در آینده می‌‌توان خودروهای تسلا را ازطریق رمزارز دوج‌کوین خریداری کرد.
تبلیغات

ایلان ماسک پس از درخواست‌های کارکنان کارخانه‌ی تسلا و بازدیدکنندگان اسپیس‌ایکس برای خرید خودرو ازطریق دوج‌کوین، گفت که از این درخواست حمایت می‌کند.

مدیرعامل تسلا در گردهمایی ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) در گیگافکتوری برلین در جواب یکی از حضار گفت که دوج‌کوین در آینده به عنوان یک روش پرداخت رسمی برای خودروهای تسلا اضافه می‌شود. ماسک هیچ تاریخ مشخصی ارائه نکرده است.

جواب ایلان ماسک باعث ایجاد شور‌و‌شوق در میان سرمایه‌گذاران شد و قیمت دوج‌کوین در بازار به‌طور ناگهانی افزایش یافت. با افزایش بازدید ویدئوی این گردهمایی در پلتفرم ایکس، رشد دوج‌کوین ادامه پیدا کرد.

ماسک گفت چند کارمند از گیگافکتوری تسلا و بازدیدکنندگان اسپیس‌ایکس با درخواست مشابه خواستار پشتیبانی از دوج‌کوین بودند. او گفت: «دوج، رمزارز مردمی است، پس من از آن حمایت می‌کنم.»

به گفته‌ی ماسک، بیت‌کوین از طرف بسیاری از افراد ثروتمند حمایت می‌شود و او می‌خواست از یک رمزارز مورد‌پسند عموم مردم پشتیبانی کند. ماسک همچنین اضافه کرد که طرفداران می‌توانند از دوج‌کوین برای خرید وسایل جانبی تولیدشده توسط تسلا استفاده کنند.

تسلا در ابتدا استفاده از دوج‌کوین برای خرید کالاهای متفرقه را از ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی ۱۴۰۰) آغاز کرد. در آن زمان، شرکت اعلام کرد که فقط از پرداخت‌های دوج‌کوین پشتیبانی می‌کند و سایر «ارز‌‌های دیجیتال غیر از دوج‌کوین که به تسلا ارسال می‌شود به خریدار بازگردانده نخواهد شد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات