اعتراف شوکه‌کننده ایلان ماسک درباره دوج کوین

یک‌شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایلان ماسک و دوج کوین
‌ ایلان ماسک در یکی از توییت‌های اخیر خود، اعترافی جالب درمورد رمزارز دوج کوین رابا میلیون‌ها دنبال‌کننده‌ی خود مطرح کرد.
تبلیغات

ایلان‌ ماسک، سرمایه‌گذار مشهور آمریکایی، صحبت‌های جالبی درمورد رمزارز دوج کوین (DOGE) با ۱۲۹٫۴ میلیون دنبال‌کننده‌ی خود در توییتر مطرح کرده است. او می‌گوید دوج کوین را رها کرده است.

مدیرعامل توییتر تصویری با این متن در حساب توییتر خود به‌ اشتراک گذاشت:

من بودم. من سگ‌ها را رها کردم.
- ایلان ماسک

توییت‌های ایلان ماسک معمولاً به‌عنوان شوخی‌های همیشگی او در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شوند. او به شوخی به موسیقی محبوب پاپ با عنوان Who Let the Dogs Out اشاره کرده است؛ آهنگی که گروه Junkanoo در سال ۲۰۰۰ منتشر کرد و سال بعد از آن جایزه‌ی گرمی بهترین آهنگ رقص را به‌ دست آورد.

توییت ایلان ماسک درمورد رها کردن دوج کوین

ظاهراً ماسک سعی دارد با ادعای اینکه او کسی بود که دوج را آزاد کرده است، از آهنگ معروف برای رساندن مقصود خود بهره ببرد. بااین‌حال، وی به‌جای واژه‌ی سگ از واژه‌ی دوج استفاده کرده است.

مشارکت ماسک در رشد دوج کوین

ماسک در دو سال گذشته یکی از بزرگ‌ترین حامیان دوج کوین بوده است. او در سال ۲۰۲۱ به رالی بسیار چشمگیر افزایش قیمت این رمزارز کمک کرد تا جایی‌ که ارزش آن حتی به ۰٫۷۳ دلار رسید. او برای دستیابی به هدف خود، توییت‌هایی درمورد رمزارزها منتشر و دوج کوین را به‌عنوان دارایی رمزنگاری مردمی توصیف کرد.

ایلان ماسک علاوه‌بر تعریف و تمجید از دوج کوین، از این رمزارز به‌عنوان روشی برای پرداخت هزینه‌ها در سرتاسر شرکت‌های تحت مالکیت خود از جمله تسلا و اسپیس‌ایکس بهره گرفته است. براساس گزارش TheCryptoBasic، مدیرعامل توییتر در ژانویه ۲۰۲۲ اطلاعیه‌ای در مورد امکان خرید برخی محصولات متفرقه ساخت تسلا را با دوج کوین منتشر کرد.

ماسک اخیراً با لحن شوخی، دوج را به‌عنوان مدیر اجرایی جدید توییتر معرفی کرده است. این سرمایه‌گذار پس‌ از نهایی شدن خرید توییتر و در اوج دوره‌ی زمستان رمزارزها با اشاره به ادغام دوج به‌عنوان روش پرداخت، به این ارز دیجیتال فرصتی دوباره داد.

ماسک در اکتبر سال گذشته امکان استفاده از دوج کوین را میان گزینه‌های روش‌های پرداخت پذیرفته‌شده معرفی کرد. تسلا نیز در سپتامبر ۲۰۲۲ پروژه‌ی Cyberwhistle را راه‌اندازی کرد که خرید آن فقط ازطریق دوج کوین امکان‌پذیر بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات