صرافی کوینکس با شعار Less is More به استقبال هاوینگ بیت کوین می‌رود

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کوینکس
در آستانه‌ی هاوینگ بیت کوین، صرافی کوینکس روی تعهدش به خلق نوآوری در حوزه‌ی کریپتو تأکید کرد.
تبلیغات

کوینکس جزو صرافی‌های پرطرفدار حوزه‌ی رمزارز در میان کاربران ایرانی است و خدمات متنوعی در حوزه‌ی کریپتو به تریدرها و سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

ازجمله‌ مهم‌ترین مزیت‌های کوینکس می‌توان به ساده و حرفه‌ای بودن، طراحی جذاب رابط کاربری، استفاده‌ی آسان، راهنمای کامل و دقیق برای هر یک از قابلیت‌ها و پشتیبانی دائمی از مشتریان اشاره کرد.

کوینکس با نزدیک‌شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین که هر چهار سال یک‌بار رخ می‌دهد، ویدیویی در ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده است تا معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را با خدمات و ویژگی‌هایش آشنا کند.

کوینکس قابلیت‌های متنوعی به سرمایه‌گذاران حوزه‌ی رمزارز ارائه می‌دهد

ویدیوی کوینکس با سفر یک سکه‌ شروع می‌شود که دست‌به‌دست می‌چرخد و در محیط اطراف به‌ ویژگی‌هایی مثل رقابت رمزارزها در افزایش قیمت، کارشناسان واحد پشتیبانی صرافی و اصطلاح Less is More اشاره می‌شود؛‌ اصطلاحی که اشاره می‌کند کم‌تر درواقع بیشتر است و به رویداد هاوینگ بیت کوین ارتباط دارد.

ممکن است برای شما سوال باشد که هاوینگ بیت کوین چیست؟ با هر هاوینگ بیت کوین که چهار سال یک‌بار رخ می‌دهد، پاداش استخراج بلوک‌های جدید در شبکه‌ی این رمزارز به نصف کاهش می‌یابد اما به‌دلیل کاهش عرضه، ارزش آن افزایش پیدا می‌کند و اصطلاح Less is More نیز تداعی‌کننده‌ی همین موضوع است.

کوینکس باور دارد خدماتش با شعار Less is More هماهنگ است و اگرچه در نگاه اول ساده به‌نظر می‌رسند، اما برای رفع نیاز کاربران به بهترین حالت ممکن طراحی شده‌اند. این صرافی برای اعتمادسازی بیشتر، انواع مجوزها را دریافت کرده است و بر رویکرد شفاف در نگهداری از دارایی کاربرانش تأکید زیادی دارد و از صندوق اختصاصی برای جلوگیری از ضرر سرمایه‌گذاران هنگام اتفاقات غیرمنتظره بهره می‌برد.

کمتر، بیشتر است!

کوینکس درکنار ارائه‌ی خدمات متنوع در حوزه‌ی کریپتو، به امنیت نیز توجه ویژه‌ای دارد و تیم امنیتی این صرافی همیشه درتلاش است ازطریق فناوری‌های پیشرفته، اصول حفاظت از داده‌ها و دارایی‌های کاربرانش را حفظ کند. ازطرفی کوینکس برای افزایش امنیت با مؤسسات پیشرو در این حوزه همکاری دارد.

کوینکس همیشه سعی می‌کند توکن‌های باارزش و رمزارزهایی که پتانسیل رشد و محبوبیت بالایی دارند را به‌سرعت به فهرست خدماتش اضافه کند تا کاربران بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن و با روشی امن نسبت به خریدوفروش و سرمایه‌گذاری روی آن توکن‌ها اقدام کنند.

سیستم گزارش‌دهی کوینکس نیز بسیار جذاب است و جزئیات کاملی از کارکرد، معاملات، سود و زیان و تمامی فعالیت‌های کاربران را در طول دوره‌های زمانی مشخص ارائه می‌دهد. بدین‌ترتیب به‌راحتی و در یک نگاه متوجه خواهید شد عملکرد درآمدزایی شما در معاملات رمزارزها در بازه‌های زمانی مختلف چقدر بوده است تا در صورت نیاز تغییرات لازم را برای بهبود استراتژی‌های خود اعمال کنید.

بخش آموزشی کوینکس مقالات بسیار کاربردی و مفیدی به زبان‌های مختلف ازجمله فارسی منتشر می‌کند تا کاربرانش همیشه در جریان جدیدترین رخدادهای حوزه‌ی کریپتو قرار بگیرند و بتوانند با همه‌ی ابزارها کار کنند و درنتیجه با اقدامات اصولی‌تر و دانش بیشتر، سودهی خود را افزایش دهند. کاربران تازه‌کار نیز در این پلتفرم با مراجعه‌ به تیم پشتیبانی می‌توانند مشکلات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کنند.

کوینکس بر اصل سادگی پای‌بند است؛ ازنظر این پلتفرم وقتی محصولی را طوری طراحی کنیم که قابل درک باشد، در زمان کاربران صرفه‌جویی خواهد شد و آن‌ها راحت‌تر به اهدافشان خواهند رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات