گیمر ۱۸ ساله یک NFT در مسابقات برنده شد و آن را با قیمت ۱٫۶ میلیون‌ دلار فروخت

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
NFT APE
جوانی ۱۸ ساله که NFT اسرارآمیزی را در مسابقه‌ای آنلاین برنده شده بود، آن را با قیمت ۱۰۰۰ اتر (حدود ۱٫۶ میلیون دلار) فروخت.
تبلیغات

اگرچه تب‌وتاب اولیه‌ی NFTها فروکش کرده است، این فناوری همچنان مورد توجه برخی افراد و شرکت‌ها قرار دارد. با بهبود نسبی شرایط بازار رمزارزها، اکنون یک توکن غیرقابل‌تعویض با قیمت ۱,۰۰۰ اتر (۱٫۶ میلیون دلار) فروخته شد. این اثر دیجیتال مثل بسیاری از NFT‌های اخیر که با قیمت گران فروخته شدند، مربوط به مجموعه‌ی Bored Ape Yacht Club است.

گیمر ۱۸ ساله‌ای به‌ نام کایل جکسون که او را بیشتر با لقب Mongraal می‌شناسند، یک NFT کم‌یاب از مجموعه‌ی Bored Ape Yacht Club را با قیمت ۱,۰۰۰ اتر به میلیاردری به‌ نام آدام ویتزمن فروخت.

مونگرال که به‌دلیل موفقیت‌هایش در بازی فورتنایت به‌شهرت رسید، به‌دلیل کسب بیشترین امتیاز در بازی NFT موسوم‌ به Dookey Dash، یک NFT گران‌قیمت به‌دست آورد و آن را بفروشد. این گیمر می‌گوید:

با تشکر ویژه از آزمایشگاه یوگا برای میزبانی از این مسابقه‌ی باورنکردنی. من مشتاقانه منتظر رقابت‌ها و رویدادهای آینده‌ی این مجموعه هستم.
- مونگرال

به‌نوشته‌ی TheChainSaw، هفته‌ی گذشته، یکی از جوامع بزرگ وب ۳ به‌ نام UpDAO، پیشنهادی به ارزش ۶۹۰ واحد WETH (معادل ۱٫۱ میلیون دلار در آن زمان) برای خرید NFT مونگرال ارائه داده بود. وب‌سایت معروف میم به‌ نام 9GAG نیز پیشنهادی به‌ ارزش ۹۹۹ تتر (حدود ۱٫۶ میلیون‌دلار) برای خرید این NFT پیشنهاد داد؛ اما این توکن غیرقابل‌تعویض نهایتاً به ویتزمن رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات