Paxos به‌زودی انتشار استیبل کوین BUSD را برای بایننس متوقف می‌کند

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
استیبل کوین BUSD ساخت PAXOS
Paxos می‌گوید همه‌ی توکن‌های موجود BUSD را حداقل تا فوریه‌ی ۲۰۲۴ می‌توان به‌طور‌کامل ازطریق شرکت Paxos Trust بازخرید کرد.
تبلیغات

پلتفرم زیرساخت بلاک چین Paxos در بحبوحه‌ی بررسی‌های جاری سازمان‌ها نظارتی نیویورک، انتشار استیبل کوین‌های جدید BUSD را برای بایننس متوقف خواهد کرد.

Paxos امروز رسماً اعلام کرد به همکاری خود با بایننس برای تولید استیبل کوین BUSD پایان خواهد داد. براساس دستورالعمل‌ها و هماهنگی‌های انجام‌شده بین Paxos و اداره‌ی خدمات مالی نیویورک (NYDFS)، انتشار توکن‌های جدید BUSD از ۲۱ فوریه (۲ اسفند ۱۴۰۱) متوقف خواهد شد.

به‌گزارش کوین‌تلگراف، Paxos تأیید کرد همه‌ی توکن‌های موجود BUSD حداقل تا فوریه‌ی ۲۰۲۴ ازطریق شرکت Paxos Trust پشتیبانی خواهند شد و بازخریدنی خواهند بود. این شرکت می‌گوید مشتریان می‌توانند وجوه خود را به دلار یا استیبل کوین دیگر آن موسوم‌ به USDP تبدیل کنند. در بخشی از بیانیه‌ی Paxos آمده است:

این اقدام تأثیری روی ادامه‌ی خدمات‌رسانی به مشتریان جدید و مشتریان قبلی، تعهد مستمر برای رشد کارکنان و تأمین مالی اهداف تجاری نخواهد داشت. Paxos همچنان متعهد است به یکی از پیشروان جهانی زیرساخت‌های توکن‌سازی بلاک چین جهان تبدیل شود.
- Paxos

Paxos با اشاره به گزارش‌های شفاف‌سازی عمومی فعالیت‌های خود خاطرنشان کرد NYDFS روی Paxos Trust نظارت می‌کند و چهار شرکت حسابداری برتر نیز این شرکت را حسابرسی می‌کنند. Paxos به حفظ سرمایه‌های نظارتی قدرتمند خود برای ارائه‌ی استیبل کوین USDP و Pax Gold (PAXG) با پشتوانه‌ی طلا ادامه خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات