ارزش بازار رمزارز از مرز یک تریلیون دلار عبور کرد

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
سکه طلایی بیت کوین / Bitcoin
در پی رشد محسوس قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها در هفته‌های اخیر، ارزش بازار کریپتو از مرز یک تریلیون دلار عبور کرد.
تبلیغات

با وجود افت ارزش رمزارز در ماه‌های اخیر و همچنین افزایش مشکلات اقتصادی، ارزش بازار کریپتو از مرز یک تریلیون دلار عبور کرده است. داده‌های جدید نشان می‌دهد در حال حاضر حجم معامله‌ی تریدرهای بدبین افزایش نیافته و این نشانه‌ی خوبی است.

بر اساس گزارش کوین‌تلگراف، قیمت بیت کوین هفته‌ی گذشته هشت درصد رشد کرد و در نزدیک ۲۳٬۱۰۰ دلار به حالت تعادل رسید. یک هفته قبل از ثبت قیمت ۲۳٬۱۰۰ دلاری برای بیت کوین، شاهد ورشکستگی Genesis Global Capital بودیم. ظاهرا برخلاف انتظار، این اتفاق نتوانسته است تأثیر منفی قابل‌توجهی روی بازار کریپتو بگذارد.

در همین حین تحلیلگران بازار کریپتو نگران بزرگ‌ترین بدهکار Genesis Global Capital یعنی شرکت Digital Currency Group هستند. در نتیجه‌ی ورشکستگی Genesis، ممکن است منابع مالی Grayscale نیز در خطر باشد. Grayscale در حال حاضر بیش از ۱۴ میلیارد دلار پوزیشن بیت کوین دارد.

دادگاهی در ایالات متحده، ماه آینده‌ی میلادی جلسه‌ی پرونده‌ی شکایت Grayscale از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را برگزار می‌کند. این دادگاه ممکن است روی بازار کریپتو اثر بگذارد.

در پی صدور حکم بازداشت مالک صرافی Bithumb در کره‌ی جنوبی، بازار کریپتو به‌طور موقت در شوک فرو رفت اما این وضعیت پابرجا نبود. دادگاهی در کره‌ی جنوبی مالک و دو نفر از مدیران Bithumb را به انجام معاملات غیرقانونی از طریق رمزارز متهم کرد.

رشد هفت درصدی ارزش بازار کریپتو توسط افت ۰٫۳ درصدی قیمت اتر متوقف شد. در همین بازه‌ی زمانی ۱۱ مورد از ۸۰ آلت‌کوین بازار ۱۸ درصد رشد کردند. میزان رشد برخی از این آلت‌کوین‌ها حتی بیشتر بود.

ارزش Aptos به میزان ۹۱ درصد، ارزش Fantom به میزان ۵۰ درصد و ارزش Optimism به میزان ۲۱ درصد افزایش پیدا کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات