جک دورسی قصد دارد صرافی غیرمتمرکزی برای بیت کوین بسازد

شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از زیرمجموعه‌های شرکت اسکوئر با نام TBD برای اولین بار در تیر ۱۴۰۰ (جولای ۲۰۲۱) اعلام کرد که قصد دارد صرافی غیرمتمرکز، آزاد و بدون نیاز به مجوزی ایجاد کند که تمرکز اصلی آن بر بیت کوین باشد.
تبلیغات

 جک دورسی، مدیرعامل اسکوئر، آخرین سرمایه‌گذاری این پلتفرم را توسعه صرافی غیرمتمرکزی برای بیت کوین معرفی کرد. او در توییت روز جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ خود اعلام کرد که TBD قرار است به‌زودی صرافی غیرمتمرکزی برای بیت کوین ایجاد کند. 

به‌گزارش کوین تلگراف، TBD یکی از واحد‌های زیرمجموعه شرکت اسکوئر محسوب می‌شود که طبق گفته سرپرست پروژه، مایک بروک (MikeBrook)، قصد دارد با ایجاد پلتفرمی، تأمین مالی والتی غیرحضوری برای تسهیل ارتباطات داخلی و خارجی بیت کوین را در هر نقطه از جهان به‌عهده بگیرد.

هدف TBD ایجاد صرافی متن‌باز، بدون مجوز و جامع خواهد بود که رمزارز بومی آن بیت کوین است و مدل حکومتی یا بنیادی تحت کنترل این شرکت را ندارد.

مایک بروک گفت:

ایده‌ ما برای تبدیل ارزهای دیجیتال به پول فیات در این صرافی‌ غیرمتمرکز، به‌شکلی است که  قابلیت یکپارچه‌سازی با هر والت‌ یا سرویسی را داشته باشد و کاربر نیز وجود آن را احساس نکند. 

او اضافه کرد که این صرافی منطبق با قوانین ضدپولشویی و احراز هویت مشتری عمل می‌کند. دورسی در تیر ۱۴۰۰ (جولای ۲۰۲۱) اعلام کرده بود که اسکوئر در حال توسعه کسب‌و‌کاری آزاد، بدون نیاز به مجوز و غیرمتمرکز با تمرکز اصلی بر بیت کوین است. پروژه TBD پس از بررسی‌های اسکوئر برای توسعه والت سخت‌افزاری متن‌باز بیت کوین معرفی شده بود.

 دیدگاه شما درباره ایجاد این صرافی غیرمتمرکز و تأثیر آن بر بازار بیت کوین چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات