بایننس توکن سهام اپل، مایکروسافت و مایکرواستراتژی را عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
صرافی رمزارز بایننس با اضافه‌کردن توکن سهام مایکروسافت و اپل و مایکرواستراتژی، تعداد این توکن‌‌های فهرست‌شده را به پنج رساند.
تبلیغات

طبق گزارش کوین‌تلگراف، صرافی رمزارز بایننس اعلام کرده است که سه توکن سهامی را در هفته‌ی جاری به فهرستش اضافه خواهد کرد. این صرافی اوایل ماه میلادی قبل گفته بود که توکن سهام تسلا و کوین‌بیس را عرضه می‌کند. امروز، ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل)، بایننس اعلام کرد که سهام توکنیزه‌شده‌ی شرکت هوشمندی کسب‌و‌کار مایکرواستراتژی (MSTR) را به‌همراه شرکت‌های چن ملیتی اپل (APPL) و مایکروسافت (MSFT) عرضه خواهد کرد.

این توکن‌ها امکان معامله‌ی کسری از سهام شرکت‌های اشاره‌شده، یعنی حداقل یک‌صدم از سهام را به کاربران می‌دهد. بایننس توکن MSTR را ساعت ۱۸ دوشنبه ۶ اردیبهشت و توکن AAPL را ساعت ۱۸ چهارشنبه ۸ اردیبهشت و توکن MSFT را ۱۰ اردیبهشت روانه‌ی بازار خواهد کرد. این صرافی اعلام کرده است که پورتفویی از اوراق بهادار این شرکت‌ها از توکن سهامی کاملا پشتیبانی می‌‌کند و در شرکت آلمانی CM-Equity AG، ارائه‌دهنده‌ی خدمات مالی، نگه‌داری می‌شود. 

این توکن‌ها از ساعات معامله‌ی سهام سنتی پیروی می‌کنند و آن‌ها را فقط می‌توان با استیبل‌کوین بایننس (BUSD) دادوستد کرد. توکن سهام بایننس برای شهروندان چین، ایالات متحده، ترکیه و سایر کشورها دردسترس نخواهد بود که شرکت CM-Equity برای آن‌ها محدودیت اعمال کرده است،. بایننس اولین توکن سهامی‌اش، یعنی Tesal (TSLA) را ۲۳ فروردین ( ۱۲ آوریل) و توکن دیگر، یعنی سهام صرافی رمزارز آمریکایی کوین‌بیس (COIN) را ۲۶ فروردین (۱۵ آوریل) به مشتریان عرضه کرد.

توسعه‌ی فعالیت بایننس به توکن‌های سهامی تلاشی آشکار برای رقابت با صرافی هنگ‌کنگی FTX است که اکتبر ۲۰۲۰ توکن‌های سهامی تسلا و اپل را عرضه کرده بود.

این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌دست‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر‌عهده بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات