آموزش دانلود ویدیو از Vimeo

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 4 دقیقه
در این مقاله به‌صورت گام‌به‌گام و تصویری، دانلود ویدئو از ویمئو آموزش داده می‌شود.
تبلیغات

ویمئو (Vimeo) دارای منبع عظیمی از فیلم‌های مختلف است. نکته خوب این است که می‌توانید این فیلم‌ها را برای استفاده آفلاین در دستگاه‌های خود دانلود کنید. ما در این مقاله، نحوه ذخیره ویدئوهای ویمئو در دسکتاپ و تلفن همراه را آموزش می‌دهیم.

آنچه باید قبل از دانلود فیلم‌های ویمئو بدانید

به گزارش Howtogeek، به خاطر داشته باشید که حداقل در رایانه (ویندوز، مک، لینوکس و کروم‌بوک)، نمی‌توانید همه ویدیوهای موجود در ویمئو را دانلود کنید. فقط ویدیوهایی که توسط کاربران دارای حساب پولی ویمئو بارگذاری می‌شوند قابل دانلود هستند. این بدان معنا است که اگر شخصی ویدئویی را از حساب ویمئوی رایگان خود بارگذاری کرده باشد، نمی‌توانید آن ویدئو را دانلود کنید؛ اما با اپ تلفن همراه ویمئو (آیفون، آیپد و اندروید) می‌توان هر ویدیویی را از وب‌سایت دانلود کرد.

مقاله‌های مرتبط:

تفاوت دیگر این است که اگر فیلمی روی دسکتاپ دانلود کنید، یک فایل ویدئویی دریافت خواهید کرد. از سوی دیگر، اگر فیلم را ازطریق تلفن همراه دانلود کنید، فایل ویدئویی دریافت نمی‌کنید. در عوض، فایل شما در اپ ویمئو ذخیره می‌شود و باید از آن برای دسترسی به ویدئوهای ذخیره‌شده استفاده کنید؛ مشابه دانلود موسیقی در اسپاتیفای.

نحوه دانلود فیلم‌های ویمئو در دسکتاپ

در رایانه‌ی ویندوز، مک، لینوکس یا کروم‌بوک از وب‌سایت ویمئو برای دانلود ویدئوها استفاده کنید. مرورگر وب در رایانه خود باز کنید و وارد وب‌سایت ویمئو شوید، سپس ویدیویی که قصد دانلود آن را دارید پیدا و روی آن ویدئو کلیک کنید تا پخش آن شروع شود.

صفحه را پایین بیاورید و در زیر عنوان فیلم، روی دکمه کوچک «دانلود» کلیک کنید.

دانلود فیلم از ویمئو

پنجره «دانلود» را مشاهده خواهید کرد. در اینجا، کیفیتی که می‌خواهید ویدئو داشته باشد، انتخاب کنید. سپس، در کنار گزینه کیفیت، روی «دانلود» کلیک کنید.

دانلود فیلم از ویمئو

نکته: هرچه کیفیت بالاتر باشد، اندازه فایل ویدئویی بزرگ‌تر خواهد بود.

پنجره معمول «ذخیره» دسکتاپ شما باز می‌شود. در این پنجره، پوشه‌ای را انتخاب کنید تا فیلم مورد نظر در آن ذخیره شود.

دانلود فیلم از ویمئو

با این روش با موفقیت یک ویدیوی ویمئو را برای استفاده آفلاین در دسکتاپ خود ذخیره کرده‌اید. اکنون می‌توانید این فایل ویدئویی دانلودشده را پخش یا ویرایش کنید و حتی امکان منتقل آن به دستگاه‌های دیگر وجود دارد.

نحوه دانلود فیلم‌های ویمئو در تلفن همراه

به منظور ذخیره فیلم‌های ویمئو برای استفاده آفلاین در آیفون، آیپد یا گوشی اندرویدی خود، از اپ رسمی ویمئو استفاده کنید.

در صفحه ویدئو، در گوشه بالا سمت چپ، روی سه‌نقطه ضربه بزنید.

دانلود فیلم از ویمئو

از منوی سه‌نقطه، Make Available Offline را انتخاب کنید.

دانلود فیلم از ویمئو

ویمئو دانلود ویدیوی انتخابی را در تلفن شما شروع می‌کند. پس از دانلود، آن را در بخش Watch> Offline اپلیکیشن ویمئو پیدا خواهید کرد.

دانلود فیلم از ویمئو

بخش Offline همه فیلم‌های دانلودشده شما را نمایش می‌دهد.

دانلود فیلم از ویمئو

از این روش‌ها باید برای ذخیره فیلم‌های موجود در پلتفرم ویمئو در دسکتاپ و تلفن همراه خود استفاده کنید. امیدواریم این آموزش برای شما مفید باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات