افزایش بی‌شمار کاربران باعث اختلال در دسترسی به یوتیوب شد

جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها نشان می‌دهند که یوتیوب به مدت ۳۰ دقیقه در صبح امروز از دسترس خارج شد؛ به‌نحوی‌که کاربران اجازه دسترسی به محتوای خود را نداشتند.
تبلیغات

کاربران یوتیوب در سراسر دنیا، صبح روز جمعه گزارش‌هایی در صفحات مجازی خود ارسال کردند که امکان دسترسی به یوتیوب ندارند و نمی‌توانند ویدیوهای دلخواهشان را تماشا کنند.

بسیاری از این کاربران با ارسال توییت‌هایی در صفحه شخصی توییترشان، شرایط بسیار بد دسترسی به یوتیوب را شرح دادند تا مسئولان بزرگ‌ترین سایت استریم ویدیوی دنیا به انتقادها واکنش نشان دهند. یکی از یوتیوبرها در صفحه توییتر خود نوشت که دسترسی به محتوای کانال یوتیوب خود را از دست داده است و به دلایلی نامشخص، ویدیوهایی که در گذشته بارگذاری کرده، نشان داده نمی‌شوند و نمی‌تواند آن‌ها را بیابد.

مسئولان یوتیوب نیز نسبت به اتفاقات پیش‌آمده واکنش نشان دادند و با ارسال توییتی از برطرف شدن مشکلات رخ‌داده خبر دادند. گویا اختلال در دسترسی به محتوای یوتیوب از ساعت ۳:۳۰ صبح جمعه شروع شده است؛ اما مهندسان یوتیوب توانسته‌اند ظرف ۳۰ دقیقه نواقص پیش‌آمده را برطرف سازند.

مناطقی که یوتیوب با اختلال مواجه شد

یوتیوب با انتشار تصویری نشان داده است که چه مناطقی از دنیا با اختلال روبه‌رو شده‌اند. گویا کاربران کشورهای اروپای غربی، آمریکا و استرالیا به مدت ۳۰ دقیقه در دسترسی به ویدیوهای به‌اشتراک‌ گذاشته‌شده در یوتیوب مشکل داشته‌اند.

پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از مردم خانه‌نشین شدند تا احتمال ابتلا به بیماری کرونا به حداقل برسد. همین امر نیز باعث افزایش کاربران سایت‌های محبوبی ازجمله یوتیوب شد. شاید دلیل این امر را تنوع گسترده محتوای ویدیویی یوتیوب دانست.

در حال حاضر بسیاری از والدین اروپایی و آمریکایی برای سرگرم ساختن کودکانشان از یوتیوب استفاده می‌کنند که نشان‌دهنده محبوبیت این سرویس استریم ویدئو در میان خانواده‌ها است. بسیاری از کاربران نیز برای سرگرم‌ ساختن خود یا بهره بردن از محتوای آموزشی یا خبری، کانال‌های یوتیوب را دنبال می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات