با قفل جدید Schlage می‌توانید در خانه خود را با آیفون یا اپل واچ باز کنید

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
Schlage قفل هوشمند جدیدی معرفی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید درِ خانه‌ی خود را با ساعت هوشمند اپل واچ یا گوشی آیفون باز کنید.
تبلیغات

در سال‌های گذشته، قفل‌های هوشمند مختلفی معرفی و روانه‌ی بازار شده است؛ اما به‌نظر می‌رسد غول‌های این صنعت اکنون فعالیت خود را در این زمینه‌ افزایش داده‌اند. Schlage در نمایشگاه CES ۲۰۲۲، قفل هوشمند جدید خود موسوم به Schlage Encode Plus Smart WiFi Deadbolt را رونمایی کرد. این محصول امکان بازکردن درها را با لمس گوشی هوشمند یا ساعت اپل واچ فراهم می‌کند.

به‌گزارش تک‌کرانچ، فناوری قفل جدید Schlage Encode Plus Smart WiFi Deadbolt براساس نوآوری‌های Home Key ساخته شده که اپل اخیرا در آی‌اواس ۱۵ معرفی کرده است. این فناوری به شما کمک می‌کند کلیدی به کیف‌پول اپل خود اضافه کنید که از تکنولوژی NFC برای برقراری ارتباط با قفل‌های محیط اطراف استفاده می‌کند. علاوه‌براین، می‌توانید از دستورها صوتی Open Sesame یا Open Schlage برای بازکردن قفل‌ هوشمند یادشده بهره ببرید. ازجمله مزیت‌های مهم فناوری قفل جدید Schlage می‌توان به استفاده از توزیع آسان کلید‌ها اشاره کرد.

قفل هوشمند schlage

Schlage Encode Plus یکی از اولین‌ قفل‌هایی محسوب می‌شود که از پیشرفت‌های جدید اپل و قابلیت اتصال کلید‌های خانگی در HomeKit پشتیبانی می‌کند. این ویژگی افزودنی بسیار جذابی به اکوسیستم اپل است. شایان ذکر است که Schlage بیش از صد سال در زمینه‌ی ساخت قفل تجربه دارد. نکته‌ی درخورتوجه این است که فناوری قفل جدید Schlage در حالت ذخیره‌ی نیرو نیز کار می‌کند و این یعنی حتی اگر شارژ گوشی یا اپل واچ شما خیلی کم باشد، بازهم می‌توان تا چند ساعت دیگر از آن برای بازکردن درها استفاده کرد.

قفل Schlage Encode Plus ازنظر بسیاری از ویژگی‌ها شباهت زیادی با قفل Schlage Encode Wi-Fi دارد. شما می‌توانید با استفاده از این محصول بررسی کنید که آیا درهای خانه‌ قفل است یا خیر و قفل را با استفاده از گوشی‌ هوشمند خود باز کنید. همچنین، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن مخصوص این قفل، کدهای دسترسی را با چهارچوب‌های زمانی مشخص تنظیم کنید و برای دوستان و خانواده‌ی خود کدی خاص برای دسترسی دائمی یا موقف ایجاد کنید. این قفل‌ها گزارش فعالیت‌ها را به‌طور لحظه‌ای ثبت می‌کنند و درنتیجه، می‌توانید ببینید کدام کد چه زمانی برای بازکردن قفل استفاده شده است. قفل یادشده از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و اپل سیری و آمازون آلکسا نیز پشتیبانی می‌کند.

قابلیت Tap to unlock فقط ازطریق ویژگی Home Key اپل دردسترس است. این ویژگی فقط در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی‌اواس یا اپل واچ وجود دارد؛ بنابراین، کاربران اندروید فعلا نمی‌توانند از آن بهره ببرند. البته مطمئناً می‌توان در اندروید از گوگل اسیستنت یا اپلیکیشن Schlage برای کنترل قفل اشاره‌شده استفاده کرد. Schlage Encode Plus Smart WiFi Deadbolt با قیمت ۲۹۹٫۹۹ دلار از اواخر بهار سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات