تلویزیون‌ها و شارژرهای گوشی سامسونگ تا سال ۲۰۲۵ در حالت آماده‌به‌کار انرژی مصرف نخواهند کرد

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در حال ساختن آینده‌ای پایدارتر و سفارشی‌تر و مرتبط‌تر با محصولات و ابتکاراتی است که تأثیرات زیست‌محیطی را به حداقل می‌رساند و تجارب یکپارچه‌ی خانه‌ی هوشمند را ایجاد می‌کند.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، سامسونگ الکترونیکس در CES ۲۰۲۲ متعهد شد که آینده‌ای سبز و پایدار خلق می‌کند. این شرکت گفت که سال گذشته‌ی میلادی تراشه‌های منطبق با استاندارد Carbon Trust را تولید کرد که به کاهش انتشار دی‌اکسیدکربن تا حدود ۷۰۰ هزار تن متریک کمک کرد. این ابتکار بخشی از چشم‌انداز سامسونگ با عنوان «باهم برای فردا» است.

شرکت ویژوال دیسپلی سامسونگ قصد دارد ۳۰ برابر بیشتر از سال ۲۰۲۱ از پلاستیک‌های بازیافتی استفاده کند و در سه سال آینده استفاده از مواد بازیافتی را در تمام محصولات موبایل و لوازم خانگی گسترش دهد.

CES 2022 سامسونگ

افزن‌براین، شرکت مذکور قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ تمام تلویزیون‌ها و شارژر های گوشی خود را طوری طراحی کند که در حالت آماده‌به‌کار از نیرویی استفاده نکنند؛ یعنی درصورت استفاده‌نکردن، انرژی مصرف نخواهند کرد.

همچنین، سامسونگ اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ در تمام بسته‌بندی تلویزیون‌هایش از مواد بازیافتی استفاده شده است و در سال ۲۰۲۲، کاربرد مواد بازیافتی را برای پوشش بسته‌بندی داخلی کارتن‌ها نیز گسترش خواهد داد.

CES 2022 سامسونگ

زباله‌های الکترونیکی مسئله‌ی بزرگ دیگری برای صنعت فناوری محسوب می‌شود و سامسونگ خاطرنشان کرد که از سال ۲۰۰۹ با بازیافت فعال زباله‌های الکترونیکی تلاش خود را انجام داده است.

در بیانیه‌ای مطبوعاتی، سامسونگ ارقام سودآوری سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد که سود عملیاتی کلی این شرکت نزدیک به ۱۱٫۵ میلیارد دلار بود و کل فروش حدود ۶۳ میلیارد دلار برآورد شد. ناگفته نماند سامسونگ در ۲۷ ژانویه (۷ بهمن ۱۴۰۰)، گزارش درآمد کامل خود را منتشر خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات