شارژر GaN جدید Satechi با چهار درگاه USB-C و توان ۱۶۵ وات در CES 2022 رونمایی شد

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت آمریکایی Satechi یکی از هاب‌های شارژ قدرتمند USB-C را با توان ۱۶۵ وات در CES ۲۰۲۲ رونمایی کرد.
تبلیغات

به‌لطف فناوری نسل جدید گالیوم نیترید، با اینکه شارژر جدید ساتچی با چهار درگاه شارژ مجموعاً توان ۱۶۵ وات را ارائه می‌دهد، نسبت به این توان چشمگیر، اندازه‌ای کوچک دارد. این هاب ازطریق کابل به پریز برق AC وصل می‌شود و سپس آن را روی پایه‌ی همراهش در جایی می‌توان قرار داد و به درگاه‌های شارژ آن دسترسی راحتی داشت.

شارژر GaN ساتچی به‌صورت خودکار توان خروجی را با‌‌توجه‌‌به درگاه استفاده‌‌شده‌ی کاربر تنظیم می‌کند. با اینکه این هاب شارژ ۱۶۵ واتی است، حداکثر توان خروجی آن از یک درگاه ۱۰۰ وات خواهد بود؛ یعنی حداکثر توانی که ازطریق استاندارد USB پاور دلیوری 3.0 ممکن است.

همچنین، این هاب شارژ توان‌های خروجی مختلفی را بسته به نیاز دستگاه متصل شده و تعداد هم‌زمان شارژرهای متصل به آن می‌تواند تولید کند؛ مثلاً هنگام اتصال دو کابل به دو درگاه آن، خروجی‌های ۱۰۰ و ۶۰ وات می‌تواند ارائه کند یا دو خروجی ۶۰ وات به‌همراه یک ۴۵ وات و دو خروجی ۳۰ وات به‌همراه یک خروجی ۱۰۰ وات را هنگام اتصال سه دستگاه به آن و توان‌های خروجی ۶۰، ۴۵، ۳۰ و ۳۰ وات را هنگام اتصال چهار دستگاه هم‌زمان به‌صورت حداکثری ارائه خواهد کرد.

توان خروجی که هاب شارژ جدید Satechi ارائه می‌دهد، اکثر لپ‌تاپ‌ها را ازنظر حداکثر توان شارژ پوشش می‌دهد و فقط چندتایی را از قلم می‌اندازد؛ اما برای شارژ چند گوشی یا لپ‌تاپ به‌صورت هم‌زمان بیش‌ازاندازه کافی خواهد بود. برای مثال، درگاه شارژ ۱۰۰ وات این هاب توان بیش از نیاز مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی جدید را فراهم می‌کند؛ البته این توان برای شارژ مک‌بوک پرو جدید ۱۶ اینچی ناکافی است و برای رسیدن به توان ۱۴۵ وات حداکثری موردنیاز آن، آداپتور شارژ مگ‌ سیف اپل را باید به‌کار برد.

شارژر Gan جدید Satechi با حداکثر توان ۱۶۵ وات و با چهار درگاه USB-C پاور دلیوری، فعلاً فقط ازطریق سایت ساتچی و به قیمت ۱۲۰ دلار دردسترس قرار دارد و احتمالاً به‌زودی به‌دست فروشندگان دیگر نقاط دنیا نیز خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات