هایپرایکس لوازم جانبی گیمینگ بی‌سیم جدید خود را در CES 2022 معرفی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
مطالعه 5 دقیقه
هایپرایکس (HyperX) در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ لوازم جانبی گیمینگ بی‌سیم جدید خود، ازجمله ماوس و صفحه‌کلید و هدست‌ را رونمایی کرد.
تبلیغات

با‌‌‌توجه‌‌به معرفی پردازنده‌های نسل جدید اینتل و AMD و لپ‌تاپ‌ها و دسکتاپ‌های گیمینگ جدید، می‌توان گفت سال ۲۰۲۲ به یکی از بهرین سال‌ها برای جامعه‌ی گیمرها تبدیل خواهد شد. به‌گزارش XDA، هایپرایکس اچ‌پی نیز تصمیم گرفته است با مجموعه‌ای از لوازم جانبی جدید مخصوص گیمرها جایگاه در این بازار به‌دست آورد. این شرکت مجموعه‌ای از لوازم جانبی گیمینگ، ازجمله گزینه‌های سیمی و بی‌سیم را معرفی کرده است. در این مطلب، به محصولات معرفی‌شده‌ی هایپرایکس در CES ۲۰۲۲ اشاره خواهیم کرد.

هدست گیمینگ بی‌سیم HyperX Cloud Alpha

HyperX Cloud Alpha Wireless Gaming Headset

ایپرایکس Cloud Appha Wireless همان‌طور‌که از نامش پیدا است، نسخه‌ی بی‌سیم یکی از هدست‌های محبوب‌ بازار است. مهم‌ترین قابلیت این هدست عمر باتری بسیار طولانی آن محسوب می‌شود. به‌گفته‌ی هایپرایکس، این هدست گیمینگ می‌تواند با هر بار شارژ کامل ۳۰۰ ساعت دوام بیاورد و این یکی از اولین هدست‌های مخصوص بازی به‌شمار می‌آید که به چنین آمار خارق‌العاده‌ای دست یافته است.

هدست گیمینگ بی‌سیم Cloud Alpha از فناوری طراحی سفارشی دو محفظه‌ای و درایورهای هایپرایکس ۵۰ میلی‌متری بهره می‌برد تا تجربه‌ی صوتی فراگیری به کاربران ارائه دهد. این محصول خاص از کنترل‌های داخلی و یک میکروفون مخصوص حذف نویز جداشونده نیز برخوردار و روی آن نشانگر LED تعبیه شده است.

ماوس گیمینگ بی‌سیم HyperX Pulsefire Haste

ماوس Pulsefire Haste

هایپرایکس ماوس گیمینگ سبک‌وزن و محبوب خود، یعنی Plusefire را در مدل جدید بی‌سیم موسوم به PluseFire Haste معرفی کرده است. این محصول همچنان از طراحی لانه‌زنبوری ۶ گوشه‌ای بهره می‌برد؛ طراحی جالبی که امکان حرکت سریع‌تر و تهویه‌ی بهتر را ارائه می‌دهد. عملکرد ماوس گیمینگ بی‌سیم جدید هایپرایکس با اتصال ازطریق فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز پایدار بوده و عمر باتری آن با هربار شارژ کامل حدود ۱۰۰ ساعت اعلام شده است.

Pulsefire Haste به حسگر Pixart PAW3335 با پشتیبانی تا ۱۶ هزار DPI مجهز است. این محصول ۶ دکمه‌ی قابل سفارشی‌سازی نیز دراختیار گیمرها قرار می‌دهد و از استاندارد IP55 برخوردار است؛ بنابراین دربرابر نفوذ آب مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این محصول چراغ‌های RGB است که می‌توان رنگ‌بندی آن‌ها را با استفاده از نرم‌افزار HyperX NGENUITY سفارشی‌سازی کرد.

کنترلر گیمینگ بی‌سیم HyperX Clutch

کنترلر گیمینگ HyperX Clutch

کنترلر گیمینگ بی‌سیم هایپرایکس Clutch هم با رایانه‌های شخصی و هم با دستگاه‌های اندرویدی سازگاری دارد. این محصول با استفاده از گیرنده‌ی ۲٫۴ گیگاهرتزی بی‌سیم به رایانه‌های شخصی متصل می‌شود. علاوه‌براین، می‌توانید از کابل تبدیل یواس‌بی سی به یواس‌بی A موجود در جعبه‌ی این کنترلر، برای اتصالات سیمی استفاده کنید‌.

این کنترلر ازطریق بلوتوث ۴٫۲ نیز به دستگاه‌های اندرویدی متصل می‌شود و گیره‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند نیز دارد که کاربر می‌تواند درصورت تمایل آن را به کنترلر متصل و زاویه‌ی آن را به‌دلخواه تنظیم کند. ابعاد این گره را می‌توان از ۴۱ تا ۸۶ میلی‌متر افزایش داد. افزون‌براین، کنترل مذکور از باتری قابل‌شارژ بهره می‌برد که با هر بار شارژ کامل می‌توان تا ۱۹ ساعت با آن کار کرد.

صفحه‌کلید گیمینگ مکانیکی بی‌سیم HyperX Alloy Origins 65

کیبورد بی سیم HyperX Alloy Origins 65

هایپرایکس درکنار محصولات اشاره‌شده، کیبورد جدید خود موسوم به Origins 65 را نیز رونمایی کرده است. این صفحه‌کلید مکانیکی خاص به سوئیچ‌های مکانیکی هایپرایکس مجهز است و هر کلید آن تا ۸۰ میلیون کلیک دوام خواهد آورد. همچنین، از کلید‌های RGB بهره می‌برد که نور پس‌زمینه دارند و طراحی LED آن درمعرض دید کاربر است.

این محصول به کلید‌های PBT ممتاز دوشاپ با کلید‌های جهت‌نمای اختصاصی و سایر عملکردهای رایج مجهز شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار HyperX NGENUITY رنگ‌بندی RGB و جنبه‌های مختلف این کیبورد را به‌دلخواه خود تنظیم کنند. صفحه‌کلید Origins 65 در سوئیج‌های خطی HyperX Red یا سوئیچ‌های لمسی HyperX Aqua دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

هدست‌های دیگر

هایپرایکس در CES ۲۰۲۲ چند هدست جدید دیگر را نیز رونمایی کرده است؛ ازجمله هدست Cloud II و هدست گیمینگ Cloud core .Cloud II از صدای فراگیر ۷٫۱ پشتیبانی می‌کند و از فوم حافظه‌ی هایپرایکس و قاب آلومینیومی بادوام ساخته شده است. این محصول به درایورهای ۵۳ میلی‌متری و یک میکروفون جداشدنی حذف نویز مجهز است. هدست Cloud Core را می‌توان محصولی پایین‌رده محسوب کرد که البته از قاب آلومینیومی بادوام و هدبند قابل‌تنظیم و فون حافظه‌ی هایپرایکس بهره می‌برد.

قیمت و زمان عرضه

قیمت و زمان عرضه‌ی محصولات تازه‌معرفی‌شده‌ی هایپرایکس در CES امسال به‌شرح زیر است:

  • هدست گیمینگ بی‌سیم HyperX Cloud Alpha با قیمت دلار - تاریخ عرضه در فوریه‌ی ۲۰۲۲
  • کنترلر گیمینگ بی‌سیم HyperX Clutch با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار - تاریخ عرضه در مارس ۲۰۲۲
  • ماوس گیمینگ بی‌سیم Pulsefire Haste با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار - تاریخ عرضه در فوریه‌ی ۲۰۲۲
  • صفحه‌کلید گیمینگ مکانیکی Origins 65 با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار - تاریخ عرضه در فوریه‌ی ۲۰۲۲
  • هدست گیمینگ Cloud II با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار - تاریخ عرضه در مارس ۲۰۲۲
  • هدست گیمینگ Cloud Core با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار - تاریخ عرضه در ژانویه‌ی ۲۰۲۲
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات