سشوار جدید پاناسونیک با وعده‌ی سلامت مو به بازار می‌آید

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
پاناسونیک در CES 2021 از سشوار مجهز به دو فناوری رونمایی کرد که می‌توانند سلامت مو را بهبود بدهند.
تبلیغات

برخی افراد همیشه و برخی دیگر گاهی از سشوار برای خشک کردن مو یا بخش‌هایی از آن استفاده می‌کنند. در نتیجه باید مطمئن شوید محصولی مثل سشوار به موهایتان آسیبی نمی‌رساند؛ حتی اگر چند دقیقه در هفته از آن استفاده کنید.

پاناسونیک روز دوشنبه در CES 2021 به معرفی  سشوار Nanoe EH-NA67-W پرداخت. این محصول با وعده‌ی کاهش آسیب به مو به بازار خواهد آمد. به نقل از پاناسونیک، فناوری Nanoe، رطوبت موها را جذب می‌کند. این دستگاه با حیوانات خانگی هم سازگار است؛ همچنین برای تمیز کردن آن می‌توانید به‌راحتی فیلتر جذب را در قسمت پشت سشوار جدا کنید.

قسمت جالب سشوار، دهانه‌ی نوسان‌گر خشک‌کننده‌ی سریع آن است. به گفته‌ی پاناسونیک در نشست مطبوعاتی رسمی، دهانه‌ی نوسان‌گر به‌صورت یکسان گرما را توزیع و از تراکم بیش از حد گرما و داغ شدن بیش از اندازه‌ی مو جلوگیری می‌کند. استفاده از فناوری Nanoe و دهانه‌ی نوسان‌گر می‌تواند تغییرات چشمگیری در این سشوار به وجود بیاورد.

سشوار پاناسونیک از تنظیمات حرارتی اولیه مثل داغ، گرم و سرد و همچنین سرعت بالا و پائین و یک دکمه‌ی cool برخوردار است که با نگه داشتن آن، هوا با سرعت بالایی سرد می‌شود. قیمت سشوار Nanoe پاناسونیک، ۱۵۰ دلار است و تا پایان ژانویه در آمازون در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات