محصولات TP-Link برای معرفی در CES 2021

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
براساس جدیدترین اطلاعات منتشرشده، شش محصول جدید خانه هوشمند Kasa به مجموعه TP-Link می‌پیوندند.
تبلیغات

نمایشگاه CES 2021 در سال جاری به‌علت شیوع ویروس کرونا آنلاین برگزار شد و مخاطبان می‌توانند مجازی در آن شرکت و مراسم معرفی محصولات جدید را مشاهده کنند. این بار TP-Link با معرفی چند محصول جدید در این نمایشگاه خبرساز شده است.

به‌گزارش خبرگزاری Cnet، شرکت TP-Link به‌تازگی شش محصول جدید خانه هوشمندش را در CES 2021 معرفی کرده است. این دستگاه‌ها شامل سه محصول دوربین و دو مدل کلید لامپ هوشمند و یک پلاگین فضای باز می‌شوند. سه دوربینی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، در‌واقع شامل یک زنگ در و یک دوربین فضای باز و یک دوربین امنیتی می‌شوند.

درادامه، فهرست کامل محصولات معرفی‌شده این شرکت در CES 2021 را مشاهده می‌کنید:

KD110) Kasa Smart Doorbell)

این دستگاه کارآمد قابلیت شناسایی افراد و ذخیره‌سازی محلی و ابری را دارد. فضای ذخیره‌سازی محلی از کارت‌های microSD تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند و برای دسترسی به فضای ابری باید هزینه پرداخت کرد؛ البته TP-Link هنوز جزئیات آن را منتشر نکرده است.

Kasa Cam Outdoor با توانایی ضبط دائم (KC420WS)

این دستگاه دربرابر آب‌وهوا مقاوم است و می‌تواند با کیفیت 2K HD ویدئو پخش کند. گزینه‌های ذخیره‌سازی محلی و ابری این دستگاه نیز مانند زنگ در است که پیش‌تر اطلاعاتش را ذکر کردیم. تنها تفاوت موجود، توانایی پشتیبانی از microSD با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی است که می‌توان آن را یکی از برتری‌هایش درمقایسه‌‌با مدل قبلی دانست.

Kasa Spot Pan Tilt با توانایی ضبط دائم (KC410S)

این دوربین نیز ویدئو را با کیفیت 2K HD پخش کند و گزینه‌های حافظه محلی و ابری آن با گزینه پیشین یکسان است. البته این دستگاه می‌تواند حداکثر از ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خارجی پشتیبانی کند. این دوربین قابلیتی دارد که به آن اجازه می‌دهد حرکات موجود را ردیابی و بدین‌‌ترتیب، فعالیت دیگران را کنترل ‌کند. درضمن، حالت خاصی به نام Patrol Mode نیز برایش تعبیه شده است که در‌صورت فعال‌بودن‌، دوربین زوایای خاصی را کنترل می‌کند.

KS220M) Kasa Smart Dimmer Switch)

شرکت تی‌پی لینک ادعا می‌کند این کلید لامپ کارهای زیادی انجام می‌دهد؛ ازجمله تنظیم خودکار چراغ‌ها بر‌اساس فعالیت حرکت و نور محیط‌. همچنین، قرار است با تاریک‌شدن هوا کم‌کم نور را خاموش کند تا بتوانید راحت‌ و بدون نیاز به خاموش‌کردن لامپ‌ها به خواب بروید.

Kasa Smart WiFi Light Switch با کیت دیمر سه‌طرفه (KS230KIT)

این دستگاه از کلیدهای نور سه‌طرفه پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌های مشابه با Smart Dimmer Switch و قابلیت کنترل صدای Alexa و Google Assistant (با بلندگوی هوشمند سازگار) را ارائه می‌دهد.

KP401) Kasa Smart Wi-Fi Outdoor Plug)

این پلاگین هوشمند ضدآب برای فضای باز طراحی شده است و ادعا می‌کند می‌تواند در دامنه طولانی وای‌فای ارائه دهد.

TP-Link می‌گوید همه این محصولات جدید در سال ۲۰۲۱ با قیمت رقابتی در‌دسترس خواهند بود، بنابراین، برای دانستن قیمت و در‌دسترس‌بودن و بررسی کامل محصولات باید زمان بیشتری منتظر بمانیم. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی محصولات جدید این شرکت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات