نام گلکسی فولد 2 به Bloom تغییر خواهد کرد

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
مطالعه 4 دقیقه
مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ در جلسه‌ای خصوصی که در CES با شرکای اصلی خود برگزار کرد، نام اصلی گوشی تاشو لولای خود را فاش کرد و آن را Bloom نامید.
تبلیغات

شایعه شده است ماه‌های اخیر طولانی‌ترین زمانی است که سامسونگ مشغول ساخت گوشی تاشو لولایی خود با نام رمز Bloom است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد این شرکت واقعا قصد دارد دستگاه خود را گلکسی بلوم بنامد.

در نمایشگاه CES امسال، سامسونگ جلسه‌ای خصوصی با شرکای اصلی‌اش برگزار و نام گوشی تاشو آینده‌ی خود را فاش کرد و درباره‌ی استفاده از نام گلکسی S20 به‌عنوان نام گوشی‌ای سخن به‌میان آورد که اکثرا آن را گلکسی S11 می‌خوانند. طبق گزارشی از کره‌‌جنوبی، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، دی‌جی کو، در نشست اختصاصی خود در CES درباره‌ی محصولات آینده‌ی این شرکت صحبت کرد. ترجمه‌ی ماشینی متن گزارش نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد گوشی تاشو آینده‌ی خود را گلکسی بلوم بنامد. این گزارش تصویری از اسلاید ارائه‌‌شده از گوشی تاشو و نام آن، یعنی Bloom را شامل می‌شود.

گلکسی بلوم

کو درواقع توضیح داد طراحی گلکسی بلوم الهام گرفته از پودر آرایش فشرده‌ی لوازم‌ آرایش فرانسوی juggernaut Lancôme است. سامسونگ به‌دنبال جامعه‌ی آماری متفاوتی با این محصول خواهد بود؛ ازاین‌رو، برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده تا زنان کمتر از ۲۰ سال را هدف قرار دهد. به‌همین‌دلیل، طراحی محصول به‌گونه‌ای است که برای آن‌ها آشنا خواهد بود.

گلکسی بلوم

در این جلسه، همچنین تأیید شد که گلکسی اس ۱۱ با نام گلکسی اس ۲۰ به بازار خواهد شد. ظاهرا سامسونگ این تصمیم را گرفته تا دهه‌ی پیش‌ رو را با استراتژی جدید بازاریابی برای محصولات خود آغاز کند. مدل‌های جدید پرچم‌دار با نام‌های گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا به بازار عرضه می‌شوند.

گفته می‌شود گلکسی اس ۲۰ و گلکسی بلوم هر دو از قابلیت ضبط ویدئو 8K برخوردار هستند. طبق گزارش‌ها، سامسونگ با گوگل برای آوردن قابلیت پخش ویدئوی 8K به یوتیوب همکاری کرده است. پیش‌بینی می‌شود این غول استریم ویدئو پس از عرضه‌ی محصولات جدید سامسونگ، استریم ویدئوهای 8K را آغاز کند و این موضوع مشکل دیگر سامسونگ را حل می‌کند. سامسونگ به‌طور فزاینده‌ای در حال عرضه‌کردن تلویزیون‌های 8K خود است؛ اما چون محتوای زیادی در آن وجود ندارد، افراد کمی به‌سمت این نوع تلویزیون‌ها می‌روند.

سامسونگ گلکسی اس 11

یکی از بهترین راه‌ها برای رفع کمبود محتوای 8K این است که به افراد امکان ضبط ویدئو 8K ازطریق گوشی‌شان را بدهید. باتوجه‌به اینکه یوتیوب یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های ویدئو است، تا وقتی محتوای 8K برای مشتریان تلویزیون‌های 8K سامسونگ در یوتیوب دردسترس باشد، پولی که بابت خرید آن پرداخت کرده‌اند، ارزشش را خواهد داشت.

تلویزیون Zero Bezel سامسونگ

ذکر این نکته اهمیت دارد که سامسونگ تقریبا همیشه جلسه‌ای پشت درهای بسته برای شرکای اصلی خود CES برگزار خواهد کرد و اخبار کار روی گوشی تاشو نیز اولین از یکی از همین جلسات به بیرون درز کرد. بنابراین، کاملا احتمال دارد هرآنچه گزارش ژاپنی ادعا کرده، حقیقت داشته باشد. باید عنوان کنیم هر دو این محصولات در رویداد آنپکد سامسونگ رونمایی خواهند شد که قرار است ۱۱ فوریه‌ی ۲۰۲ برگزار شود.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S،‌ نوت،‌ M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات