دوربین امنیتی نورافکن آرلو در CES 2020 معرفی شد

امکان نوردهی توسط دوربین‌های امنیتی در شب‌هنگام بسیار مورد نیاز است. شرکت آرلو دوربین امنیتی نورافکن خود را در CES 2020 رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

آرلو (Arlo) قرار است در رویداد CES سال ۲۰۲۰ جدیدترین دوربین امنیتی خود به‌نام Arlo Pro 3 Floodlight Camera (دوربین نورافکن) را معرفی کند. این دوربین دارای صفحه‌ای مملو از چراغ‌های LED است که به آن کمک می‌کند تا محدوده‌ی دید دوربین را روشن‌تر کند. ویژگی منحصر‌به‌فرد دوربین مذکور این است که برخلاف دیگر نمونه‌های دوربین نورافکن، نیاز به هیچ‌گونه اتصال سیمی ندارد و کاملا با باتری‌های قابل شارژ فعالیت می‌کند.

به‌نظر می‌رسد دوربین نورافکن شرکت آرلو ویژگی‌های دوربین Alro pro 3 را در خود دارد، ویژگی‌هایی همچون ضبط ویدیو با کیفیت 2K و پشتیبانی از HDR، آژیر داخلی، دید در شب رنگی، محدوده‌ی دید ۱۶۰ درجه‌ای و صدای دوطرفه. آرلو گفته‌است که دوربین نورافکن به تغییرات آب‌وهوا مقاوم است. همچنین گفته می‌شود ممکن است مانند Pro 3 تأییده‌ی IP65 را داشته‌باشد.

Pro 3 چراغی در بالای دوربین داشت، اما دوربین نورافکن آرلو با داشتن صفحه‌ای مملو از چراغ می‌تواند روشنایی بیشتری تولید کند. آن‌گونه که گفته شده، این دوربین در حالتی که باتری‌هایش فعال باشد ۲۰۰۰ درجه‌ی روشنایی (lumens of brightness) در صفحه‌اش خواهد داشت. این میزان روشنایی کمتر از روشنایی است که دوربین حلقه‌ای نورافکن آمازون (Ring’s Floodlight Camera) با ۳۰۰۰ درجه روشنایی می‌تواند ایجاد کند، اما دوربین آمازون برای فعالیت باید به شبکه‌ی برق‌رسانی متصل باشد. دوربین آرلو هم در صورتی که به شبکه‌ی برق‌رسانی متصل شود می‌تواند ۳۰۰۰ درجه روشنایی داشته‌باشد.

شرکت آرلو می‌گوید دوربین نورافکن این شرکت، حسگر نور محیط دارد که وقتی محیط بیرون تاریک باشد روشن خواهد شد و کاربر می‌تواند پیش از آنکه چراغ‌های دوربین روشن شود، مشخص کند که چه میزان روشنایی برای محیط اطراف نیاز دارد تا بتواند تصاویر دوربین را به‌خوبی ببیند. همچنین امکان تنظیم حالت نوردهی برای دوربین وجود دارد و کاربر می‌تواند سه حالت نوری ثابت، فلاش نوری و پالس نوری را انتخاب کند. باتری این دوربین اگر به‌طور کامل شارژ شود ۶ ماه عمر خواهد داشت.

arlo

به‌گفته‌ی آرلو دوربین نورافکن از بهار ۲۰۲۰ با قیمت ۵۰ دلار به معرض فروش گذاشته‌خواهد شد. خریدار این دوربین، دسترسی آزمایشی سه‌ماهه به آرلو اسمارت (Arlo Smart) را هم دریافت خواهد کرد؛ این سرویس پس از گذشت سه ماه آزمایشی، هر ماه هزینه‌ای معادل ۳ دلار دربر خواهد داشت. آرلو اسمارت به کاربر امکان می‌دهد تنظیماتی را انجام دهد که وقتی دوربین افراد، حیوانات، اتومبیل یا بسته‌ای را مشاهده کرد، با هشدار اعلام کند، همچنین کاربر آرلو اسمارت می‌تواند در فضای ابری به ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین در ۳۰ روز گذشته دسترسی داشته‌باشد.

با اینکه آرلو در هنگام خرید این دوربین اشتراک سه ماه‌ی آرلو اسمارت را هدیه می‌دهد، اما اگر کاربر بخواهد طی این سه ماه ویدئوهایش را در فضای ابری بررسی کند باید هزینه‌ی اشتراک بپردازد. اگر کاربر بخواهد بدون پرداخت حق اشتراک ویدئوهایش را بررسی کند باید دوربین نورافکن خود را به یک ایستگاه آرلو متصل کند تا ویدئوها را در یک درایو USB ذخیره کند.

یکی از امکاناتی که آرلو اسمارت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، استفاده از سرویس اورژانسی است. در این ویژگی اگر کاربر از طریق اپلیکیشن آرلو با شماره‌ی ۹۱۱ تماس بگیرد، آرلو اسمارت با نزدیکترین ایستگاه پلیس به محل زندگی کاربر (مکانی که دوربین نصب شده‌ است) تماس خواهد گرفت؛ حتی اگر کاربر در هنگام تماس با ۹۱۱ در نزدیکی محل نصب دوربین حضور نداشته‌باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات