مک‌ آفی و دل برای جلوگیری از حملات سایبری با یکدیگر همکاری می‌کنند

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
نرم‌افزار امنیتی مک‌آفی به طور پیش‌فرض روی لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دل نصب خواهد شد و کاربران با خرید آن‌ها حق اشتراک بین ۳۰ روز تا یک سال دریافت می‌کنند.
تبلیغات

مک‌آفی، در نمایشگاه CES 2019 اعلام کرد همکاری خود را با غول تولیدکننده‌ی سخت‌افزار کامپیوتر یعنی دل گسترش خواهد داد. McAfee قصد دارد نرم‌افزار امنیتی خود را به طور پیش‌فرض روی تمامی لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دل نصب کند. همچنین کاربران دل و مشتریان کسب‌وکارهای کوچکی که کامپیوتر و لپ‌تاپ جدید خریداری می‌کنند، می‌توانند با نصب نرم‌افزار کراس دیوایس مک‌آفی (برنامه‌هایی که قابلیت نصب روی چند پلتفرم را دارند) روی تمامی دستگاه‌های خود اعم از تلفن هوشمند و تبلت از آن‌ها در برابر حملات سایبری محافظت کنند.

تکنیک‌هایی که مجرمان سایبری استفاده می‌کنند، در حال تکامل است و طبق آخرین داده‌های آزمایشگاه مک‌آفی، هر ثانیه سه تا چهار بدافزار جدید شناسایی می‌شود. بنابراین کاربران باید برای محافظت از اطلاعات شخصی خود، از ابزار مناسبی استفاده کنند.  

Dell Inspiron 15-5570

امنیت کراس دیوایس

تری هیکس، معاون اجرایی مصرف‌کنندگان مک‌آفی در مورد همکاری این شرکت با دل گفت:

هرقدر حملات مجرمان سایبری بیشتر و پیچیده‌تر می‌شود، اهمیت امنیت دستگاه‌ها از همان شروع راه‌اندازی نیز بیشتر می‌شود. گسترش همکاری ما با دل این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که با استفاده از نرم‌افزار امنیتی کراس دیوایس از اطلاعات خود محافظت کنند.

نرم‌افزار کراس دیوایس مک‌آفی به‌صورت پیش‌فرض روی لپ‌تاپ‌های دل مدل اینسپایرون،  XPS، وسترو و لپ‌تاپ‌های سری G نصب خواهد شد. کاربران براساس کشوری که لپ‌تاپ را خریداری کرده‌اند، می‌توانند بین ۳۰ روز تا یک سال از نرم‌افزار امنیتی مک‌آفی استفاده کنند. کاربران دل و مشتریان کسب‌وکارهای کوچکی که سیستم‌های مدل‌های الین ور، آپتی‌پلکس، لتیتود یا پرسیژن را خریداری کنند، می‌توانند حق اشتراک ۳۰ روزه‌ی رایگان دریافت کرده یا اشتراک یک‌ساله‌ی آن را خریداری کنند.

مک‌آفی همچنین اعلام کرد نرم‌افزار امنیتی آن روی ۵۰۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان نصب شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات