دوش هوشمند اِلمر معرفی شد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Elmer از یک دوش هوشمند جدید در طی نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد؛ این دوش قابلیت تنظیم دمای آب و پخش موسیقی از طریق اپلیکیشن موبایل را فراهم می‌کند.
تبلیغات

اگر احتمالا از آن دسته افرادی هستید که همیشه ایده‌ی گوش‌ دادن به موسیقی در هنگام دوش‌ گرفتن را در ذهن خود می‌پرورانید اما نگران عواقب آن مثل برق‌گرفتگی یا خراب شدن لوازم خود به‌ علت رطوبت هستید، شرکت اِلمر خبر خوبی برای شما دارد، این شرکت دوش جدیدی طراحی کرده است که شما را به آرزوهایتان می‌رساند و امنیت شما را از لحاظ برق‌گرفتگی نیز تأمین می‌کند. دوش هوشمند المر درحالی‌که مشغول دوش گرفتن هستید، موسیقی مورد علاقه‌ی شما را با کیفیت قابل‌ قبولی پخش می‌کند. همچنین می‌توانید این دوش را با دستورات صوتی از طریق الکسا آمازون نیز کنترل کنید، حتی در صورت تمایل در پایان دوش گرفتن، این دوش هوشمند می‌تواند برای معطر شدن بیشتر روغن‌های مخصوصی را روی شما اسپری کند.

عرضه‌ی این دوش ابتدا در کشور فرانسه آغاز خواهد شد، سپس راه خود را به اروپا وآمریکا نیز باز خواهد کرد. دوش‌های شرکت المر از قابلیت انعطاف‌پذیری در اندازه و قیمت برخوردار هستند؛ می‌توانید بسته به اندازه‌ی حمام خود آن‌ها را در ابعاد مختلف تهیه کنید، همچنین محدوده‌ی قیمت این محصولات بسته به اندازه‌ی حمام و مدل دلخواه بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار متغیر است.  

همان‌طور که از یک دوش هوشمند انتظار می‌رود، می‌توانید المر را از طریق یک اپلیکیشن موبایل مخصوص کنترل کنید. برای مثال می‌توانید از راه دور دمای آن را تنظیم کنید و حتی می‌توانید از طریق این اپلیکیشن میزان جریان خروجی و فشار آب را نیز کنترل کنید. دوش هوشمند ساخته‌شده توسط شرکت موئن نیز همین امکانات را ارائه می‌دهدو قادر هستید آن را از طریق مهارت‌های صوتی دستیار الکسا کنترل کنید. الکسا دستیار دیجیتال شرکت آمازون است که به واسطه‌ی بلندگوهای هوشمند اکو محبوب شد. اگر یک بلندگوی هوشمند آمازون اکو دارید، قادر خواهید بو با استفاده از دستورات صوتی، دوش هوشمند خود را کنترل کنید.

مدل‌های بالاتر این دوش با یک اسپری‌کننده‌ی روغن‌های ضروری برای بدن عرضه می‌شوند. در این مدل‌ها روغن توسط سردوش روی شما اسپری می‌شود که تجربه‌ی کم‌نظیری از دوش گرفتن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

محصول المر فراتر از دوش‌های هوشمند معمولی عمل می‌کند؛ زیرا در پنل‌های اطراف خود مجهز به بلندگوهای داخلی است که در صورت تمایل به گوش دادن موسیقی، صدا از آن‌ها پخش خواهد شد. این دوش به فناوری بلوتوث برای پخش و تغییر موسیقی از طریق موبایل نیز مجهز است.

شرکت المر با تولید این دوش قطعا فصل جدیدی در طراحی دوش‌های هوشمند آغاز کرده است. این شرکت سعی دارد به واسطه‌ی طراحی دوش جدید خود تجربه‌ی لوکسی از حمام کردن را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات