خودرو شاسی‌بلند جدید هواوی با سیستم‌های پیشرفته خودران رونمایی شد

شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای سه‌چهارم جلو خودرو هواوی M7 Ultra
هواوی شاسی‌بلند جدید M7 Ultra را با ظاهری چشم‌نواز و قابلیت‌های پیشرفته معرفی کرد.
تبلیغات

دو شرکت هواوی و AITO به‌طور مشترک کراس‌اوور جدید M7 Ultra را رونمایی کردند. AITO برند لوکس SERES محسوب می‌شود که همکاری نزدیکی با هواوی در توسعه‌ی خودروهای برقی هوشمند دارد.

M7 اولترا با طول حدود پنج متر و فاصله‌ی محوری ۲٫۸۲ متر، خودرو نسبتاً بزرگی محسوب می‌شود. هواوی برای بیرون خودرو پنج رنگ و برای داخل آن سه رنگ مختلف در نظر گرفته است که مشتریان می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند.

نمای جانبی خودرو هواوی M7 Ultra
Huawei

جدیدترین خودرو هواوی از باتری ۴۲ کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد و در دو تیپ تک‌موتوره و دوموتوره عرضه می‌شود. مدل دوموتوره‌ی M7 اولترا درمجموع ۴۴۲ اسب‌بخار قدرت و ۶۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و در ۴٫۸ ثانیه از ۰ به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد.

تبلت‌های نصب‌شده در پشت صندلی‌های جلو خودرو هواوی
Huawei

هواوی، M7 اولترا را به سیستم تعلیق تطبیقی و سیستم کمک‌راننده‌ی ADS 2.0 متشکل از LiDAR برای رانندگی نیمه‌خودکار مجهز کرده است. هواوی می‌گوید که امکان آپدیت خودرو به سیستم ADS 3.0 در آینده وجود دارد.

نمای داخل کابین خودرو هواوی M7 Ultra
Huawei

داخل کابین، سقف شیشه‌ای پانوراما، نمایشگر سربالا (هدآپ) و صندلی‌هایی با پوشش چرم قرار دارد. به‌لطف قابلیت MagicLink سرنشینان می‌توانند تبلت یا گوشی هوشمند خود را در قسمت پشتی صندلی‌های جلو نصب کنند.

قیمت خودرو جدید هواوی بسته به تیپ انتخابی از ۲۸۹٬۸۰۰ یوان (۴۰٬۷۷۵ دلار) تا ۳۲۹٬۸۰۰ یوان (۴۶٬۴۰۰ دلار) متغیر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات