مدل فیس‌لیفت خودرو کیا EV6 با باتری بزرگ‌تر رونمایی شد

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نمای سه‌چهارم خودرو کیا EV6 مدل ۲۰۲۵
کیا مدل جدید کراس‌اوور برقی EV6 را با طراحی جذاب‌تر و آپشن‌های بیشتر معرفی کرد.
تبلیغات

کیا مدل فیس‌لیفت خودرو برقی EV6 را با ظاهری جدید و فناوری‌های پیشرفته رونمایی کرد. EV6 جدید در دو نسخه‌ی استاندارد و GT-Line به‌فروش می‌رسد.

EV6 جدید از نمای جلوی بازطراحی‌شده‌ با چراغ‌ها و سپر جدید بهره می‌برد. ابعاد رینگ‌ها تغییر کرده است و اکنون می‌توان آن‌ها را در نمونه‌های ۱۹ و ۲۰ اینچی سفارش داد.

نمای جلو و عقب خودرو کیا EV6 مدل ۲۰۲۵
Kia

فضای داخلی خودرو نسبت‌ به نمونه‌ی قدیمی تغییر خاصی نکرده و EV6 جدید دارای فرمان سه‌پره و دو نمایشگر است که ظاهری یکپارچه پیدا کرده‌اند.

کیا برای خودرو جدیدش سیستم احراز هویت به کمک اثر انگشت، نمایشگر سربالا (هدآپ) ۱۲ اینچی و آینه‌ی دید عقب دیجیتال در نظر گرفته است.

نمای داخلی خودرو کیا EV6 مدل ۲۰۲۵
Kia

EV6 از کیسه‌های هوای جانبی ردیف دوم و ستون‌های B ضخیم‌تر برای استحکام بیشتر بدنه بهره می‌برد.

موتورهای الکتریکی در مدل جدید صدای کمتری تولید می‌کنند و سواری خودرو با کمک‌فنرهای جدید بهبود یافته است. EV6 جدید از اندروید اتو و اپل کار پلی به‌صورت بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

نمای جانبی خودرو کیا EV6 مدل ۲۰۲۵
نمای سه‌چهارم عقب خودرو کیا EV6 مدل ۲۰۲۵

کیا باتری قدیمی ۷۷٫۴ کیلووات‌ساعتی را کنار گذاشته و آن را با باتری بزرگ‌تر ۸۴ کیلووات‌ساعتی جایگزین کرده است. این باتری با شارژر ۳۵۰ کیلوواتی می‌تواند از ۱۰ تا ۸۰ درصد در ۱۸ دقیقه شارژ شود.

نسخه‌ی برد بلند (Long Range) و دیفرانسیل عقب EV6 می‌تواند حدود ۵۰۰ کیلومتر را با یک‌ بار شارژ طی کند. کیا فعلاً قیمت خودرو جدیدش را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات