تسلا قیمت سیستم کمک‌راننده FSD را کاهش داد

یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
داخل خودرو تسلا درحال حرکت در خیابان
مشتریان تسلا اکنون می‌توانند نرم‌افزار کمک‌راننده‌ی این شرکت را با تخفیف ویژه‌ی ۴٬۰۰۰ دلاری خریداری کنند.
تبلیغات

تسلا قیمت نرم‌افزار کمک‌راننده‌ی FSD را در ایالات‌ متحده از ۱۲ هزار دلار به ۸ هزار دلار کاهش داد؛ اقدامی که عزم جدی ایلان ماسک را برای گسترش استفاده از فناوری خودران نشان می‌دهد.

ماسک امید دارد فناوری FSD تسلا به منبع درآمد بزرگی برای این شرکت تبدیل شود. او از سال‌ها قبل در مسیر دستیابی به هدف نهایی خود یعنی قابلیت رانندگی کاملاً خودکار، با چالش‌هایی مواجه بوده و این فناوری حواشی زیادی ایجاد کرده است.

ایلان ماسک اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد تسلا در تاریخ ۸ آگوست (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) از روبوتاکسی‌ خود رونمایی خواهد کرد. خبر مذکور پس‌ از آن منتشر شد که رویترز گزارش داد تسلا برای تمرکز بر روبوتاکسی‌ها، از تولید خودروی ارزان‌قیمت خود صرف‌نظر کرده است.

با توجه‌ به اطلاعات وب‌سایت تسلا، مشتریان این شرکت اکنون می‌توانند نرم‌افزار کمک‌راننده را با پرداخت ۸ هزار دلار خریداری یا با پرداخت ماهانه ۹۹ دلار به‌صورت اشتراکی از آن استفاده کنند. در مقام مقایسه، هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی این سرویس قبلاً ۱۹۹ دلار بود. علاوه‌براین همه‌ی مشتریان تسلا می‌توانند از یک ماه اشتراک رایگان نرم‌افزار رانندگی خودکار استفاده کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات