تسلا همزمان با CES 2024 نسخه جدید خودرو Model 3 را در آمریکا عرضه کرد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
تسلا مدل ۳ جدید ۲۰۲۴ از نمای جلو به رنگ قرمز
نسخه‌ی به‌روز شده‌ی تسلا مدل ۳ با طراحی و تکنولوژی‌های جدید راهی بازار آمریکا شد.
تبلیغات

نسخه‌ی به‌روز شده‌ی سدان مدل ۳ تسلا که پاییز گذشته در بازارهای اروپا، خاورمیانه و چین عرضه شد، اکنون در آمریکای شمالی در دسترس است. نمونه‌ی جدید مدل ۳ تغییرات قابل توجهی را نسبت به قبل به خود دیده است.

تسلا مدل ۳ نسخه‌ی ۲۰۲۴ از نمای عقب

براساس اطلاعات رسمی، جلوی خودرو با سپر جدید و چراغ‌های کشیده‌تر بازطراحی شده که به گفته‌ی تسلا برای حداکثر آیرودینامیک بهینه شده است بنابراین می‌توانیم انتظار برد بیشتری از خودروی جدید تسلا داشته باشیم. همچنین این خودرو در دو رنگ جدید خاکستری و قرمز در دسترس است.

داخل کابین تسلا مدل ۳ نسخه‌ی ۲۰۲۴

مدل ۳ جدید به جای سه تیپ، تنها در دو تیپ در دسترس خواهد بود: مدل Longe Range AWD با دو موتور الکتریکی و مدل ارزان‌تر دیفرانسیل عقب.

خودروی تسلا مدل ۳ نسخه‌ی ۲۰۲۴ نمای جانبی رنگ سفید

برد حرکتی تسلا مدل ۳ جدید برابر با ۳۴۱ مایل (حدود ۵۴۸ کیلومتر) اعلام شده که نسبت به مدل قبلی بیشتر است، در حالی که مدل دیفرانسیل عقب برد ۲۷۲ مایلی (حدود ۴۳۷ کیلومتری) دارد.

قیمت خودرو در هر دو تیپ با مدل‌ قدیمی برابر است. براساس اعلام تسلا، نهایت سرعت هر دو تیپ ۱۲۵ مایل‌برساعت (۲۰۱ کیلومتربرساعت) خواهد بود.

آپشن‌هایی که تسلا برای مدل جدید در نظر گرفته شامل شیشه‌های آکوستیک، بهبود کیفیت سواری با تنظیمات جدید سیستم تعلیق، استفاده از مواد جدید برای فضای داخلی، سردکن صندلی، نورپردازی محیط، صفحه‌نمایش لمسی مرکزی با حاشیه‌های کمتر و کنتراست بهتر و سیستم صوتی ارتقا یافته با حداکثر ۱۷ بلندگو می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات