خودروهای تسلا با رنگ خاکستری ظاهر جدی‌تر به خود می‌گیرند

یک‌شنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
خودرو تسلا مدل اس با رنگ خاکستری
خودروهای تسلا مدل S و تسلا مدل X ازاین‌پس در رنگ خاکستری (Stealth Grey) نیز عرضه می‌شوند.
تبلیغات

تسلا رنگ خاکستری موسوم به Stealth Grey را برای خودروهای Model S و Model X خود معرفی کرد. اهمیت رونمایی از رنگ جدید وقتی مشخص می‌شود که بدانیم خودروهای تسلا از نظر انتخاب رنگ محدود هستند، بنابراین این بهبودی قابل‌ توجه است.

تصمیم تسلا برای محدودکردن رنگ‌های انتخابی، به‌خاطر کمبود خلاقیت نیست، بلکه از تمرکز بر بهره‌وری تولید ناشی می‌شود. شرکت تسلا در زمان عرضه‌ی مدل‌های جدید، با چالش‌هایی در افزایش تولید مواجه شد و با محدود کردن انتخاب رنگ، فرایند تولید را ساده‌سازی و سرعت آن را افزایش داد.

تسلا از زمان رونمایی از Model 3 در سال ۲۰۱۷، رنگ مشکی را به‌عنوان پیش‌فرض محصولاتش قرار می‌دهد و انتخاب رنگ‌های دیگر، ۱٬۰۰۰ دلار برای سفارش‌دهنده هزینه دارد.

خودرو تسلا خاکستری
خودروهای تسلا مدل اس (بالا) و مدل ایکس (پایین) به رنگ Stealth Grey

اخیراً، تسلا با گسترش کارخانه‌های خود، گزینه‌های بیشتری برای انتخاب رنگ در دسترس مشتریان قرار داده و حالا Stealth Grey را به‌عنوان رنگ قابل انتخاب دیگری به خودروهای مدل اس و مدل ایکس افزوده است.

Stealth Grey شاید کمی تیره‌تر از رنگ نقره‌ای (Midnight Silver) به نظر برسد که به‌عنوان رنگ استاندارد Model 3 و Model Y معرفی شده است. این رنگ جدید تأثیری بر قیمت خودرو مدل اس یا ایکس تسلا نخواهد داشت.

هم‌اکنون خودرو تسلا مدل S با قیمت پایه‌ی ۷۱ هزار دلار در رنگ‌های سفید (Pearl White Multi-Coat)، مشکی (Solid Black)، آبی متالیک (Deep Blue Metallic)، خاکستری (Stealth Grey) و قرمز (Ultra Red) در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات