بعد از انتشار چند تصویر غیررسمی جاسوسی، رنو کپچر جدید با ابعاد کمی بزرگتر نسبت به قبل و طراحی الهامگرفته از نسل جدید رنو کلیو سوپرمینی رونمایی شد. کپچر ۲۰۲۰ براساس نسل جدید پلتفرم CMF-B رنو ساخته شده و ۸۵ درصد قطعات جدید نسبت به نسل گذشته خود دارد و سبکتر، چابکتر، کارآمدتر و از نظر آیرودینامیکی بهینهتر است.
رنو کپچر جدید ۱۱ سانتیمتر طول بیشتری نسبت به مدل کنونی دارد که باعث افزایش فاصله محوری به ۲ سانتیمتر میشود. با توجه نوع تیپ انتخابی، رنو کپچر ۲۰۲۰ روی رینگهای متنوع تا ۱۸ اینچ سوار خواهد شد و دارای چراغهای تمام LED در جلو و عقب است. در هنگام عرضه مجموعاً ۱۱ رنگ بدنه، ۴ رنگ برای سقف و ۳ پکیج سفارشی در دسترس مشتریان خواهد بود و در نتیجه ۹۰ طرح و رنگ مختلف برای انتخاب ممکن میشود.
کراساور محبوب رنو، چراغهای روشنایی روز LED با طرح C را در جلو دارد که به شیوهای زیبا با سپر سازگار است. چراغهای عقب دارای شکل مشابهی هستند و ظاهر متمایزی همراه با نوارهای کرومی در پنلهای جانبی عقب ایجاد میکنند. در صورت تمایل، رنو سانروف نیمهشیشهای ارائه میدهد.
اگر قبلاً رنو کلیو جدید را دیدهاید، فضای داخل کابین کپچر ۲۰۲۰ برایتان خیلی شگفتانگیز نخواهد بود. داشبورد تحت سیطره صفحهنمایش بزرگ عمودی قرار گرفته است و درست زیر آن، مجموعهای از دکمهها برای کنترل امکانات و عملکردهای مختلف وجود دارد. یکی از تفاوتهای عمده بین کپچر و کلیو، طرح جدید کنسول است؛ جایی که اهرم تعویض دنده قرار دارد و از لحاظ ارگونومی و فضای ذخیرهسازی بهتر شده است. مشتریان میتوانند سیستم شارژ بیسیم را برای این قسمت انتخاب کنند.
حجم صندوق عقب رنو کپچر جدید به ۵۳۶ لیتر کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این ۲۷ لیتر فضای ذخیرهسازی را میتوان در بخشهای مختلف داخل کابین پیدا کرد. سیستم صوتی آپشن بوز (Bose)، یک سابووفر اضافی را به محفظه بار میآورد، اما بدون کاهش حجم صندوق، بهطور کامل در داخل سمت راست بدنه یکپارچه شده است.
رنو کپچر ۲۰۲۰ با پیشرانههای بنزینی ۱ و ۱/۳ لیتری با قدرت ۱۰۰ تا ۱۵۵ اسببخار در دسترس خواهد بود. طرفداران دیزل میتوانند دو پیشرانه ۱/۵ لیتری را با قدرت ۹۵ و ۱۱۵ اسببخار انتخاب کنند. بسته به انتخاب نوع پیشرانه، جعبهدندههای دستی پنج و ۶ سرعته و همچنین جعبهدنده هفت سرعته دوکلاچه در دسترس خواهد بود.
نظرات