آئودی ای-ترون، ۱۰۰ هزار دلار قیمت گذاری شد

یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آئودی رسما اعلام کرد که تقاضا برای شاسی‌بلند ای-ترون فراتر از انتظار بوده است و آستانه‌ی قیمت ۱۰۰ هزار دلار مانعی بر پیش‌فروش آن نیست.
تبلیغات

شاسی‌بلند تمام الکتریکی آئودی ای-ترون ۲۰۱۸ برای عرضه در بازار کشور آلمان رسما قیمت‌گذاری شد. خودروساز آلمانی اعلام کرد که قیمت این خودرو در کشور آلمان از ۹۸,۴۴۵ دلار آمریکا (۸۰ هزار یورو) شروع می‌شود و از کشور نروژ حدود ۳۷۰۰ سفارش برای آن ثبت شده است. بنابراین شاسی‌بلند تمام الکتریکی آئودی در ایالات متحده قبل از تخفیف‌های ایالتی مشوق فروش احتمالا حدود ۱۰۰ هزار دلار قیمت می‌خورد و در این قاره، نزدیک به تسلا مدل X با قیمت ۹۷,۲۰۰ دلار و کمتر از مدل P100D به ارزش ۱۴۱ هزار دلار، عرضه خواهد شد. نمونه‌ی نهایی این خودرو قرار است به‌زودی رونمایی شود و تولید انبوه آن از نیمه اول سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

Audi e-tron Concept

مقامات شرکت آئودی درباره‌ی سفارشات این خودرو می‌گویند:

در بازار برخی مناطق، تقاضا برای خرید ای-ترون آغاز شده است و مشتری‌های زیادی در صف سفارش این شاسی بلند هستند. فقط در کشور نروژ حدود ۳۷۰۰ مشتری این خودرو را پیش‌خرید کرده‌اند. قیمت ای-ترون در بازار آلمان رسما مشخص شده است و از ۸۰ هزار یورو شروع می‌شود. شاسی‌بلند برقی آئودی ای-ترون نقطه آغازی بر سایر مدل‌های الکتریکی که در سال‌های آینده عرضه می‌شوند، خواهد بود. مدل بعدی آئودی با پیشرانه‌ی تمام برقی، ای-ترون اسپرت‌‌بک ۲۰۱۹ نام دارد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات