سانگ یانگ از تیوولی Rally Raid رونمایی کرد

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی کره‌ای سانگ یانگ، در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶، از نسخه‌ی ویژه‌ی تیوولی رونمایی کرد که کاملا برای رالی و آفرود طراحی شده است.
تبلیغات

سانگ یانگ موتورز در نمایشگاه امسال خودروی پاریس، تمایلاتی به رقابت در حوزه‌ی آفرود نشان داده، که مهم‌ترین سند این ادعا، سانگ یانگ تیوولی رالی رید است. این خودرو که توسط فدراسیون FIA (این فدراسیون قوانین مسابقات موتور اسپرت را در زمینه‌ی امنیت تصویب می‌کند) تأیید شده است، از یک موتور ۶ سیلندر توربو تقویت شده در جلو استفاده می‌کند، تا با استفاده از سیستم 4WD قدرت را به تمام چرخ‌ها انتقال دهد.

tivoly rr

هنوز کره‌ای‌ها مارا در رابطه با قدرت دقیق این خودرو آگاه نکرده‌اند، ولی آنچه می‌دانیم، گشتاور ۷۴۰ نیوتن متری این خودرو است که توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته‌ی دستی سکوئنشیال، به ۴ چرخ خودرو انتقال می‌یابد.

شاسی استیلی این خودرو که ساختار لوله‌ای دارد، حدودا ۲۹۵ کیلوگرم سنگین‌تر از تیوولی استاندارد است و ۱۷۵۰ کیلوگرم وزن دارد. در بخش ترمز هم دیسک‌های ۳۶۰ میلی‌متری، اصطکاک فوق‌العاده‌ای به همراه کالیپرها به وجود می‌آورند، که با همکاری چرخ‌های MC با سایز ۲۴۵ در عقب و ۲۳۵ در جلو، ترمز گیری قوی ایجاد می‌کند، تا هیچ مشکلی در این بخش وجود نداشته باشد. از دیگر امکانات این خودرو شاسی این خودرو است که به صورت هیدرولیکی تغییر ارتفاع می‌دهد، و می‌تواند با تمام محیط‌های مختلف سازگار شود.

یک نکته‌ی جالب این نمونه در نمایشگاه این است که اگر تیوولی را به صورت حروف انگلیسی برعکس بنویسید، I Lov It خوانده می‌شود، و به صورت زیرکانه بر روی بدنه این خودرو نوشته شده است.

tivoly rr

نظر شما راجع به این خودرو چیست؟

tivoly rr
tivoly rr
tivoly rr
tivoly rr
tivoly rr
tivoly rr
tivoly rr
tivoly rr
tivoly

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات