قیمت و شرایط فروش محصولات آمیکو آسنا و آراز

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ارس خودرو دیزل، از آغاز شرایط جدید فروش زمستانه وانت‌ آمیکو آسنا دوکابین با قیمت جدید خبر داد.
تبلیغات

ارس خودرو دیزل شرایط فروش جدید وانت‌های آمیکو آسنا را برای بهمن ماه امسال اعلام کرد. در این طرح فروش، مدل دوکابین به فروش می‌رسد.

نام محصول

قیمت (تومان)

مدل

تحویل

شرایط فروش

وانت آسنا دوکابین 4x4

۸۳۷،۰۰۰،۰۰۰

۱۳۹۸

۱۵ روزه

رنگ‌های نقره‌ای و قهوه‌ای و زرشکی موجود است

گروه صنعتی آمیکو، فعالیت صنعتی تولیدی خود را در سال ۱۳۶۸ با تأسیس شرکت صنعتی آذر موتور در منطقه جلفا و انتخاب و ثبت جهانی برند آمیکو (AMICO) آغاز کرد. ارس خودرو دیزل، بزرگ‌ترین شرکت تولیدی گروه آمیکو است که در زمینه فروش انواع وانت دوکابین و تک‌کابین فعالیت می‌کند.

وانت پیک‌آپ دوکابین آمیکو آسنا

آمیکو

پیکاپ آمیکو آسنا (ASENA) با پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ، با استاندارد آلایندگی یورو ۵ از گروه خودروسازی میتسوبیشی عرضه خواهد شد، که ۱۴۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این خودرو توانایی یدک‌ کشیدن بار ناخالص ۳۲۰۰ کیلوگرم خواهد داشت؛ درحالی‌که مصرف سوخت آن، ۱۰.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. این خودرو از هر دو سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و (EBD)، درکنار پایداری الکتریکی (ESP) بهره می‌برد. وانت آسنا دوگانه‌سوز است و از بنزین و گاز طبیعی فشرده برای احتراق استفاده می‌کند.

وانت پیک‌آپ دوکابین آمیکو آراز

amico araz pickup / وانت پیک‌آپ آمیکو آراز

پیکاپ آمیکو آراز (ARAZ) با همان پیشرانه‌ی آسنا عرضه می‌شود. این خودرو توانایی یدک‌ کشیدن بار ناخالص ۳۴۵۰ کیلوگرم خواهد داشت؛ درحالی‌که مصرف سوخت آن، ۱۰.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. آراز از هر دو سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و (EBD)، درکنار پایداری الکتریکی (ESP) بهره می‌برد. وانت آراز نیز دوگانه‌سوز است و از بنزین درکنار گاز طبیعی فشرده برای احتراق استفاده می‌کند.

وانت‌های آمیکو علاوه‌بر طراحی فورد آمریکا، دارای قفل دیفرانسیل، تایرهای عریض، گاردکشی اتاق، تهویه مطبوع خودکار، نمایشگر میان داشبورد و ناوبری ماهواره‌ای هستند. این پیک‌آپ‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند، که کپسول CNG زیر صندوق مخفی شود و مشکلی برای حمل یک تن بار در قسمت عقب نداشته باشند.

آخرین به‌روزرسانی: ۵ بهمن ماه ۱۳۹۹

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات