مدل ۲۰۲۲ از محصولات سه چرخ کن ام برای رانندگی شهری و آفرود معرفی شد

سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
کن ام نسخه‌های به‌روزشده‌ی خودروهای سه‌چرخ خود را برای سال ۲۰۲۲ معرفی کرده است که از امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر از قبل بهره می‌برند و برای رانندگی در جاده و مسیرهای دشوار مناسب هستند.
تبلیغات

کن ام (Can-Am) کل مجموعه‌ی خودروهای جاده‌ای سه‌چرخ خود را برای سال ۲۰۲۲ اصلاح کرده است که شامل نسخه‌‌های به‌روزشده‌ی سه‌چرخه‌های رایکر (Ryker) و اسپایدر (Spyder) می‌‌شود. به گزارش Carscoops، کن ام نسخه‌های اسپرت و رالی خودروی سه‌چرخ رایکر، سری مخصوص F3-S،اسری مخصوص و محدود F3 از مدل اسپایدر F3 و نسخه‌ی جدید RT Sea-to-Sky را از مدل اسپایدر RT برای مشتریان ارائه می‌دهد.

نسخه‌های رالی و اسپرت رایکر 

رایکر مدل پایه‌ی خودروهای سه‌چرخه کن ام است که برای سال ۲۰۲۲ به‌روزرسانی خواهد شد. اولین تغییرات در قالب رایکر رالی جدید رخ  خواهد داد که دارای تعدادی ارتقاء است تا برای استفاده در تمام جاده‌ها مناسب‌تر باشد. این ارتقاء شامل مواردی مانند رینگ‌های رالی و لاستیک‌های مخصوص رانندگی در تمام جاده‌ها، پیش‌فیلتر در ورودی هوا، محافظ آلومینیومی زیر بدنه و سیستم تعلیق قابل تنظیم KYB با افزایش حرکت عمودی و فاصله از زمین است.

خودرو سه چرخ کن ام رایکر / Can-Am Ryker مخصوص رالی

همچنین این مدل دارای امکانات جدیدی شامل گل‌گیرهای لاستیکی و محافظ‌های دست راننده برای محافظت بهتر در هنگام سواری، صندلی جدید، فرمان و تکیه‌گاه پا برای افزایش راحتی است. چراغ‌های کمکی LED و اگزوز آکراپوویچ (Akrapovič) که هر دو به برجسته شدن رایکر رالی کمک می‌کنند، این تغییرات را به پایان می‌رساند. نکته‌ی در خور توجه این است که رایکر رالی به حالت رانندگی رالی (Rally) مجهز  شده که امکان کنترل رانندگی را دارد؛ اما کن ام به‌طور خاص گفته است این سه‌چرخه برای استفاده در خارج از جاده مناسب نیست؛ بلکه فقط برای شرایطی مانند زمین‌های دارای سنگریزه و جاده‌های خاکی امکان رانندگی دارد.

برای تجربه‌ی سواری بهتر، نسخه‌ی رایکر اسپرت وجود دارد که شامل بسیاری از ارتقاهای مکانیکی رایکر رالی (نسخه‌ی جاده‌ای) است. این نسخه همانند رایکر رالی به‌روزرسانی نشده است؛ اما نسخه‌ی اسپرت از سیستم تعلیق قابل تنظیم KYB و صندلی جدید و راحت‌تری بهره می‌برد. علاوه بر این، مانند حالت رالی، حالت رانندگی Sport امکان کنترل سه‌چرخه را فقط در سنگ‌فرش به جای سنگ‌ریزه فراهم می‌کند.

نسخه‌های رالی و اسپرت سه‌چرخه‌ی کن ام رایکر مجهز به پیشرانه‌ی Rotax 900 ACE هستند که از ۳ سیلندر با حجم ۹۰۰ سی‌سی بهره می‌برد و ۸۲ اسب بخار قدرت و ۷۹٫۱ نیوتن‌‌متر گشتاور دارد. هر دو مدل دارای کروز کنترل هستند که در مدل سال ۲۰۲۲ برای اولین بار در سه‌چرخه‌ی Ryker معرفی شده است. 

اسپایدر F3 و اسپایدر RT

در محدوده‌‌ی مدل اسپایدر، نسخه‌ی جدید برای سال ۲۰۲۲ شامل سری جدید F3-S، سری ویژه و محدود F3 و نسخه‌ی لوکس RT Sea-to-Sky است. سری ویژه F3-S دارای استایل ارتقاءیافته است که شامل جلوپنجره Super Sport، روکش صندلی Mono و اسپویلر روی صفحه‌نمایش جلوی راننده می‌شود. این نسخه از کمک‌فنرهای گازی جلو KYB، حالت رانندگی اسپرت، رنگ منحصربه‌فرد سبز مانتا (Manta) و بسته‌ای ویژه برای علاقه‌مندان به ورزش بهره می‌برد که مجهز به لوازم جانبی اختصاصی است.

خودرو سه چرخ کن ام اسپایدر / Can-Am Spyder سبز رنگ

در مرحله‌ی بعد، سری ویژه و محدود F3 Limited قرار دارد که جایگزین راحت‌تری برای سری ویژه F3-S است؛ به این ترتیب، امکانات رفاهی مانند صندلی راحتی، پشتی جداشدنی برای سرنشین، دسته فرمان کوتاه، چراغ‌های کمکی و ۱۳۸ لیتر فضای ذخیره‌سازی در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. سری ویژه F3 Limited همچنین شامل رنگ متمایز قرمز وایپر (Viper) و جلوپنجره سوپراسپرت است؛ بنابراین برخی از بخش‌های ظاهر عضلانی F3-S را بدون از دست دادن راحتی حفظ می‌کند.

سرانجام به نسخه‌ی RT Sea-to-Sky می‌رسیم که به‌عنوان برترین خودروی سه‌چرخه کن ام ارائه شده است. نسخه‌ی RT Sea-to-Sky که عمدتاً برای سفرهای طولانی طراحی شده است، راحت‌ترین موتورسیکلت سه‌چرخ مدل اسپایدر به شمار می‌رود. از ویژگی‌های آن می‌توان به پشتی قابل تنظیم راننده، صندلی‌های فوم سازگار با پشتیبانی کمر و بادگیرهای جانبی اشاره کرد. نسخه‌ی Sea-to-Sky همچنین از امکانات ظاهری منحصربه‌فرد مانند رنگ آبی Mystery، رینگ‌های نقره‌ای ۱۲ پره، تزئینات نقره‌‌ای و گلدوزی Sea-to-Sky بهره می‌برد.

تمام مدل‌های اسپایدر F3 و اسپایدر RT دارای پیشرانه‌ی Rotax ۱۳۳۰ ACE مجهز به سه سیلندر با حجم ۱۳۳۰ سی‌سی هستند که ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۰٫۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. در نتیجه‌ی مسائل مربوط به زنجیره تأمین که به ویروس کووید ۱۹ مربوط می‌شود، انتظار می‌رود که تحویل همه‌ی خودروهای سه‌چرخه‌ی کن ام در فوریه سال آینده انجام شود و لوازم جانبی نیز باید تا آن زمان در دسترس خریداران قرار بگیرد.

خودرو سه چرخ کن ام اسپایدر / Can-Am Spyder سیاه رنگ
نمای جانبی خودرو سه چرخ کن ام اسپایدر / Can-Am Spyder سیاه رنگ
نمای جلو خودرو سه چرخ کن ام اسپایدر / Can-Am Spyder
نسخه خانوادگی خودرو سه چرخ کن ام اسپایدر / Can-Am Spyder
نسخه خانواده خودرو سه چرخ کن ام اسپایدر / Can-Am Spyder در جاده
خودرو سه چرخ کن ام اسپایدر / Can-Am Spyder سبز رنگ
نمای جلو خودرو سه چرخ کن ام اسپایدر / Can-Am Spyder سبز رنگ
نمای جانبی خودرو سه چرخ کن ام اسپایدر / Can-Am Spyder سبز رنگ
نمای جانبی خودرو سه چرخ کن ام اسپایدر / Can-Am Spyder قرمز رنگ
خودرو سه چرخ کن ام اسپایدر / Can-Am Spyder قرمز رنگ
خودرو سه چرخ کن ام رایکر / Can-Am Ryker سیاه رنگ
نمای سه چهارم خودرو سه چرخ کن ام اسپایدر / Can-Am Spyder قرمز رنگ
خودرو سه چرخ کن ام رایکر / Can-Am Ryker مخصوص رالی
خودرو سه چرخ کن ام رایکر / Can-Am Ryker نسخه خانواده
خودرو سه چرخ کن ام رایکر / Can-Am Ryker سبز و قرمز رنگ در جاده
نمای جلو خودرو سه چرخ کن ام رایکر / Can-Am Ryker نسخه خانواده
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات