کراس اور جی ام سی Terrain مدل ۲۰۲۲ معرفی شد

پنج‌شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کراس‌اور جی‌ام‌سی Terrain مدل ۲۰۲۲ در چهار تیپ SLE،اSLT،اAT4 و Denali مجهز به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با ۱۷۰ اسب ‌بخار قدرت و برخی تغییرات بصری معرفی شد.
تبلیغات

جی‌ام‌سی (GMC) قصد داشت نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی کراس‌اور ترین (Terrain) را برای مدل ۲۰۲۱ عرضه کند؛ اما بیماری همه‌گیر و شیوع ویروس کرونا رخ داد. این امر جنرال موتورز را مجبور کرد عرضه‌ی چند محصول از جمله Terrain را به تأخیر بیندازد و آن را برای سال ۲۰۲۲ به بازار بفرستد. به گزارش موتوروان، کراس‌اور به‌روز‌‌شده‌‌ی جی‌ام‌سی ترین با چند تغییر جزئی در نمای ظاهری در دو مدل AT4 و Denali به‌عنوان جدیدترین محصول جی‌ام‌سی به‌طور رسمی رونمایی شد.

شاسی بلند جی ام سی ترین / 2022 GMC Terrain قرمز رنگ

جی‌ام‌سی جزئیاتی درباره‌ی کراس‌اور ترین منتشر کرده است و از آن جمله می‌توان به عرضه‌ی مدل آف‌رود AT4 اشاره کرد که برنامه تجاری این خودروساز را برای ارائه تیپ آف‌رود در تمام محصولات کامل می‌کند. تیپ AT4 برای سال ۲۰۲۲ در کراس‌اور ترین تازه‌وارد است. این پکیج شامل استفاده از رینگ‌های مخصوص تزئینی، جلوپنجره مشکی کرومی، تغاری‌های گلگیر سیاه‌رنگ، سینی محافظ زیرین و نشان AT4 می‌شود. البته این تنها نسخه‌ی موجود کراس‌اور جی‌ام‌سی ترین نیست. در طرف مقابل، تیپ دینالی (Denali) قرار دارد که در اوایل سال جاری تصاویری از آن سوژه‌ی رسانه‌ها شد. این تیپ روی لوکس بودن، استایل ظریف و ویژگی‌های استانداردی مانند نمایشگر هدآپ جدید تمرکز دارد.

نسخه‌ی الویشن (Elevation Edition) بار دیگر به جی‌ام‌سی ترین بازمی‌گردد که در هر دو مدل SLE و SLT در دسترس است و احتمالاً ویژگی‌های بصری مانند رینگ‌ها و تزئینات منحصربه‌فردی به خودرو اضافه می‌کند. نمایشگر هدآپ آپشن موجود در مدل‌های SLE و SLT است. جی‌ام‌سی ترین به‌روز‌شده به لطف طراحی سپر و جلوپنجره جدید، چراغ‌های عقب و چراغ‌های جلوی بازطراحی‌شده، چهار گزینه‌ی رنگ و طراحی‌ جدید برای رینگ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی از ظاهر طراحی تازه‌ای بهره می‌برد.

نمای کابین شاسی بلند جی ام سی ترین / 2022 GMC Terrain

در نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی جی‌ام‌سی ترین ۲۰۲۲، امکاناتی مانند ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ خط حرکت با هشدار خروج از مسیر، هشدار برخورد از جلو، ترمز پیشگیری از برخورد با عابر پیاده در جلو، نشانگر فاصله و چراغ‌های جلو IntelliBeam به‌عنوان تجهیزات استاندارد ارائه می‌شوند. جی‌ام‌سی ترین فقط یک پیشرانه در دسترس دارد؛ پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۱٫۵ لیتری توربوشارژ که ۱۷۰ اسب ‌بخار قدرت و ۲۷۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و با جعبه‌دنده ۹ سرعته خودکار جنرال‌ موتورز جفت می‌شود. تیپ‌های SLE و SLT و AT4 جی‌ام‌سی ترین ۲۰۲۲  در تابستان امسال در دسترس خواهند بود و تیپ دینالی در پاییز وارد بازار می‌شود.

تیپ الویشن شاسی بلند جی ام سی ترین / 2022 GMC Terrain مشکی رنگ
نمای کابین شاسی بلند جی ام سی ترین / 2022 GMC Terrain
کابین شاسی بلند جی ام سی ترین / 2022 GMC Terrain
شاسی بلند جی ام سی ترین / 2022 GMC Terrain سفید رنگ در برف
نمای جلو شاسی بلند جی ام سی ترین / 2022 GMC Terrain سفید رنگ
نمای سه چهارم شاسی بلند جی ام سی ترین / 2022 GMC Terrain سفید رنگ در برف
نمای سه چهارم شاسی بلند جی ام سی ترین / 2022 GMC Terrain مشکی رنگ
شاسی بلند جی ام سی ترین / 2022 GMC Terrain قرمز رنگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات